• NellyNelly

    Förälder!

    Hej! Jag undrar om det finns några äldre föräldrar härinne med barn som kanske skulle vilja träffas irl någon gång? Jag är fyllda 40 år och har 2 barn som är 10 år och 12 år gamla.  Alla mina vänner har bara äldre barn och det skulle därför vara kul att få kontakt med lite äldre barnsföräldrar.  Jag bor i Lagan ca 3.5 mil från Ljungby.
  • Svar på tråden Förälder!
  • NellyNelly
    Jag är en mamma/fru till två barn. Jag är 41 år. Söker vänskap med andra kvinnor i min ålder som har AS och m.m. Jag känner att det vore skönt att kunna umgås med folk som förstår hur det är. Självklart ska väl huvudsyftet vara att ha roligt och umgås. Jag gillar iaf träning på gym, promenader med hundarna, film och diskussioner m.m. Det finns inga krav på att du ska gilla samma saker som mig men vore trevligt.   Är 41 år och bor i Småland Kronobergs län, vore praktiskt om du bodde i närheten av Småland Kronobergs län eller nära Ljungby iaf. ... Så jag har svårt med och få nya vänner och hoppas den här vägen ska leda så jag får mera seriösa och ärliga vänner m.m. Hör gärna av dig/er med meddelande eller mail. Tveka inte att ta kontakt med mig.   Skicka gärna ett PM till mig.   Här får ni min E-mailadress och MSN adress: maria-maria@live.se Hoppas att ni tar kontakt med mig.
  • NellyNelly
    Jag är en mamma/fru till två barn. Jag är 41 år. Söker vänskap med andra kvinnor i min ålder som har AS och m.m. Jag känner att det vore skönt att kunna umgås med folk som förstår hur det är. Självklart ska väl huvudsyftet vara att ha roligt och umgås. Jag gillar iaf träning på gym, promenader med hundarna, film och diskussioner m.m. Det finns inga krav på att du ska gilla samma saker som mig men vore trevligt.   Är 41 år och bor i Småland Kronobergs län, vore praktiskt om du bodde i närheten av Småland Kronobergs län eller nära Ljungby iaf. ... Så jag har svårt med och få nya vänner och hoppas den här vägen ska leda så jag får mera seriösa och ärliga vänner m.m. Hör gärna av dig/er med meddelande eller mail. Tveka inte att ta kontakt med mig.   Skicka gärna ett PM till mig.   Här får ni min E-mailadress och MSN adress: maria-maria@live.se Hoppas att ni tar kontakt med mig.
  • NellyNelly
    Försöker blir gravid med trean slutat P-sprutan Maj-09 och den har inte kommit än. Vad ska man göra? Har varit på gyn undersökning utan fel. Tacksam för svar! Jag är 41 år gamla. Jag äter husmankost. Jag stressa inte för jag är sjukpensionär. Skulle vilja blir gravid. Jag har inte haft mens sedan 02. Börja med P-spruta 02. Jag har två barn som är födda 00 och 02. Jag har gjort en GBP-op Nov-10. Jag börjae på 115 kg och mitt mål är att går ner till 65 kg. Nu väger jag 65 kg. Gick ner 6 kg på flytet.. Min mens har kommit i gång nu tack vare att jag har ättit rosenrot, gladin 25, folsyra, l-agria m.m. sedan efter det så jag ju haft mens några månder nu utan jag har ättit något mera av detta. Vet ej om jag har regelbunden mens än men jag har ju fått mens i några månder nu i år. Tacksam för svar! Tack i förihand!
  • NellyNelly

    Detsamma säger jag till er. Ska testa i kväll innan jag går lägger mig med CB. Varje dag nu då. För jag hade ju min mens för ca 14 dagar sedan. När jag har ägglossning så bruka jag känna att jag är klet när jag torka mig i underlivet + att man är våt. Vid mens bruka jag känna lite smärta omkring äggstockarna. Självklart sak vi följas åt.

Svar på tråden Förälder!