Kämpavidare2012 skrev 2012-06-27 12:45:15 följande:
Hej! Jag fick positivt igår och även i morse :) har td på fredag egentligen men haft stark mänsvärk av och till så testade igår kväll för jag va säker på mensen skulle komma så va de två sträk höll pånoch dö! Hehe trodde inte man hade så stark mensvärk vid gravidiet. Men inatt har jag haft as ont säker på att de va missfall så tog en alvedon och gick och la mig igen och somna om
När alvedonen börjat värka. Våga ej kolla om jag blödde ens. I morse va jag livrädd men inget blod. :) :) ringde örebro i morse och berätta att vi plusat och hon sa att de kan va för att jag ligger ner och livmorden ej gillar de. Så får hoppas de för vill verkligen ha en liten bebis i mars :) väntar på att få en tid till vul dom skulle ringa under dagen :) detta är min första ivf :) aldrig vart gravid förut så allt är nytt och tusen frågor snurrar! :)
Härligt!! Och stort grattis! Förstår verkligen din oro, jag är med supernojjig. Och det är för att jag inte har några symptom alls, känns som´man borde kännt nått. Vad som helst men bara lite ömma bröst ´som jag brukar ha runt äl och mens.Men jag har aldrig varit gravid så jag vet ju inte hur det känns.
Hoppas verkligen att det INTE är missfall på gång! Har du fått tid för vul?