• TigerTiniz

    BF Februari 2013 Lund/Malmö !!

    Hejsan alla blivande mammor!

    Jag undrar om det finns någon i Lund/Malmö området som också väntar på att en liten knodd skall komma ut i februari nästa år??

    Hade varit väldigt trevligt att lära känna någon i närheten som vet hur det är att kanske inte må toppen hela tiden Kräks och som man kan byta tankar och funderingar med.

    / Tina 

            

  • Svar på tråden BF Februari 2013 Lund/Malmö !!
  • I väntan på skrutten

    Vågar nu joina gruppen.

    Gjorde KUB test igår och fick se den lill*
    Detta är min 4:e graviditet men inte lyckats hela vägen, så nu håller jag tummar och tår för denna lilla krabat.

    Är 35 och har bott i Malmö enda till i höstas. Då flyttade jag ut till min sambo i Löddeköpinge. Jobbar dock kvar i Malmö och har min familj och vänner där, så jag besöker min stad varje dag :)
    Går hos BM i Malmö och ska även föda där.

  • Schessi

    Hej! Jag har anmält mig till gravidyoga på Lunds yogaskola med start 31/10... Ett litet tips bara!

  • saoura

    Tänkte också hoppa in här om det går bra. Är dock beräknad först i mitten på mars men väntar tvillingar så vi räknar med att det tittar ut i februari :) går in i v.10 imorgon. Bor i Malmö/Limhamn...

  • Viktoria123
    I väntan på skrutten skrev 2012-08-14 09:59:37 följande:
    Klart tjejer
    Välkomna hit!
    Har kommit in i de sk spökveckorna och gillar det inte alls
    Haha jag är där med och jag håller med dig! Jag var tvungen att ta ett nytt gravtest för ett par veckor sedan för att jag inbilla mig själv att det inte fanns något där inne..
Svar på tråden BF Februari 2013 Lund/Malmö !!