• Tess N

    Tvillingvagn till 2-åriga tvillingar?

    Jag funderar på att byta vagn till mina twins. De har haft Urban Jungle sen de föddes och jag har varit nöjd med att den är så lättkörd och att det är fullt liggläge på den. Men jag funderar på om det finns någon nättare modell nunär de inte sover i vagnen längre, då behövs inte fullt liggläge längre. Finns det tvillingvagn i sulkymodell? Hade brio race som enkelvagn innan till min äldsta son och var supernöjd med den. Alla förslag och tips mottages tacksamt.

  • Svar på tråden Tvillingvagn till 2-åriga tvillingar?
  • Mynta

    Baby Jogger City Mini finns som syskonvagn. Bra liggläge, ombonad, relativt liten och nätt (men ändå ganska rymlig).

  • 3 barns mamma

    Jag har beställt en 2me syskolsulky Göteborg. Hoppas jag nu gillar den när den kommer i morgon eller på tisdag :)

  • Tess N

    Principessan: ja, jag har kikat lite på den! Kan man fälla ryggen lite så det blir viloläge?

  • Tess N

    Glömde säga att jag har en maclaren resevagn också men de hjulen är värdelösa i snö. Annars är jag supernöjd med den! Vill ha en vagn med lite bättre hjul.

  • 3 barns mamma

    Fick hem min vagn idag och verkar helt underbar i morgon blir första provturen men går inte att fälla till fullt liggande men gör inget enligt mig när barnen är större :)

  • Tess N

    Inglesina har jag inte sett i någon svensk butik, finns det någon webshop kanske? Däremot var jag och kikade på baby jogger city mini och blev väldigt positivt överraskad!

  • anyXX

    Jag har en Phil and Teds till mina barn, de är inte tvillingar men väger ung lika mycket 2 och 4 år. JG tycker den är väldigt smidig och bra till lite större barn.


    flicka 2008 & pojke 2010
  • strojes

    Vi körde med en phil&teds singlevagn med syskonsits när våra tvillingtjejer blev lite större.

  • Tess N

    Strojes: fick de plats då? Tänker ju mig att de kommer ha vagn till de är 4 år i alla fall

  • strojes

    tess: De fick plats så länge vi använde vagn iaf. Men efter 3 år användes den sparsamt, de ville hellre gå själva.

Svar på tråden Tvillingvagn till 2-åriga tvillingar?