• Anonym (Problemet)

    Han glider ur mig..

    Hej! Det är så här att jag träffar en jättego kille..men vi synkar inte när det kommer till sex..han glider ur mig hela tiden..och det blir bara helt kass...
    Vad beror detta på? (nej han har ingen kort och liten...)
    Den glider liksom ut innan den ens har kommit ända in..så här ska det väl inte behövs vara?
    Är det mig det är fel på?

  • Svar på tråden Han glider ur mig..
  • Rosenquu

    Eller så är du extremt våt.
    Prova olika ställningar. Bakifrån, så kan han liksom hålla den till rätta samtidigt.

  • Anonym

    Du är slapp, för våt, kniper inte, ni har dålig ställning, han har inte riktigt stånd, han glider ur för att han kommer på en gång?

  • HäckHäxan

    Varför måste det nödvändigtvis vara fel på dig eller på honom? Är man inte helt synkade så är man inte, behöver inte vara fel på någon för det.

    Vad säger han om saken?


    Knulla är absolut inte att tänka på!
  • storstrumpan

    När jag har glidit ur så har det oftast berott på att det varit för blött och kladdigt. Men det kan ju vara så att ni inte är helt kompatibla med varandra. Är det likadant oavsett ställning?

  • Anonym (Ärlig kille)
    Anonym (Sture) skrev 2012-08-04 00:39:38 följande:
    Ja, antagligen dig det är fel på

    Du är för blöt, så ja felet är hos dig, använd hushållspapper o torka upp mellan benen innan ni sätter igång
  • Anonym
    Anonym (Ärlig kille) skrev 2012-08-17 12:58:41 följande:

    Du är för blöt, så ja felet är hos dig, använd hushållspapper o torka upp mellan benen innan ni sätter igång
    Bullshit. Behöver inte alls vara så.
    Anonym (Problemet) skrev 2012-07-04 23:36:22 följande:
    Hej! Det är så här att jag träffar en jättego kille..men vi synkar inte när det kommer till sex..han glider ur mig hela tiden..och det blir bara helt kass... Vad beror detta på? (nej han har ingen kort och liten...) Den glider liksom ut innan den ens har kommit ända in..så här ska det väl inte behövs vara? Är det mig det är fel på?
    Jag åkte ofta ut i början av min "karriär", har nått med närheten att göra. Ville inte svetta ner min partner när man ligger när liksom, utan jag tänkte mer "spätta med spjutet". När åren gick lärde jag mej att man inte ska knulla så.

    Om han åker ur dej i missionären, sätt en kudde under din rumpa. Be honom att hålla tag om ena skinkan på dej, så kanske han kan pilla lite på klittan samtidigt. Sen är det bara för honom att pumpa, låt han bli svettig, det är gött. :) I början när jag låg med min tjej som jag har nu åkte jag ofta ur när hon liksom spände sej när hon låg på rygg, hon vinklar liksom ned fitta, och då är det klart att jag åker ut. Sätt fittan rätt upp i vädret och låt han ta dej.

     
  • Clownensglädje

    Du är för slapp...tråkigt fall...doktorn grät..

  • Anonym (???)

    Varför behöver det vara hennes fel. Jag blir oftast jätte blött och killen åker inte ut för det.

  • Anonym (han)

    Det är hans teknik som är för dålig. Då glider man ofta ur. Han behöver anpassa sig penis efter din slida när man juckar. Att du är våt spelar ingen roll, det är underbart, det är han som måste göra nåt åt det här.

  • Mannen 58

    1.Använd missionären
    2. Han ska ha raka armar som han sätter någonstans under dina armhålor.
    3. Han kan stå på handflator eller på knutna nävar vilket som känns bäst.
    4. Han kan då röra sitt underliv lagom mycket..
    5.Är ni överviktiga så inte penisroten når slidöppningen så går ner i vikt.
       En timmes promenad i en månad hand i hand gör susen. Lägre blodtryck, bättre fjong, bättre uthållighet och framför allt en större samhörighet så stärker även sexlivet vilket gör att hans erektion blir bättre.
    Kan ni inte hålla er så kan ni ju älska i skogen. Nu plats utan krav på något kan ibland göra susen för ett samlag.

    6- Är han tillräckligt hård? Om inte så prata om det men gör det inte precis när ni ska ha sex.
    Ny situation som ni ju har just nu kan påverka hans erektion.

    LÄNGT LÅNGT förspel så att hans lust i kroppen hinner med den lusten han har i huvudet. 

  • lollat
    Mannen 58 skrev 2013-06-09 21:53:43 följande:
    1.Använd missionären
    2. Han ska ha raka armar som han sätter någonstans under dina armhålor.
    3. Han kan stå på handflator eller på knutna nävar vilket som känns bäst.
    4. Han kan då röra sitt underliv lagom mycket..
    5.Är ni överviktiga så inte penisroten når slidöppningen så går ner i vikt.
       En timmes promenad i en månad hand i hand gör susen. Lägre blodtryck, bättre fjong, bättre uthållighet och framför allt en större samhörighet så stärker även sexlivet vilket gör att hans erektion blir bättre.
    Kan ni inte hålla er så kan ni ju älska i skogen. Nu plats utan krav på något kan ibland göra susen för ett samlag.

    6- Är han tillräckligt hård? Om inte så prata om det men gör det inte precis när ni ska ha sex.
    Ny situation som ni ju har just nu kan påverka hans erektion.

    LÄNGT LÅNGT förspel så att hans lust i kroppen hinner med den lusten han har i huvudet. 
    SEXGUDEN HAR TALAT!

    Är ni för tjocka, gå ned i vikt. Det gör ni med promenader, ni knullar bättre efteråt.

    /Tråd. 
  • Anders 386

    Låter som grabben är lite för ivrig. Han kanske ska knulla lite långsammare? 
    Låter inte som nåt stort problem. 

Svar på tråden Han glider ur mig..