• OliviaViktor

    Mammagrupp jönköping fortsättning

    Hej allihopa! :)
    Det här är en tråd för alla mammor/pappor i Jönköping kommun som vill komma i kontakt med andra som har barn. Den gamla tråden är så gott som skrotad så jag tänkte, att jag gör en ny!
    Vore kul om alla gamla såsom nya hittade hit!

    mvh.
    Olivia Berg

  • Svar på tråden Mammagrupp jönköping fortsättning
  • lillensmamma
    punkmorsan skrev 2012-08-22 00:05:53 följande:
    hej! bor strax utanför jkpg och är 19 år, har en son på 6 månader. tänkte jag hoppas in här.:)
    Såg på din profil att du också är ensamstående, jag med. Har en son på 1.5 år nu.
    carpe diem
  • mrsjoy
    lillensmamma skrev 2012-09-09 20:52:21 följande:
    Ja en liten promenad eller lekstund i stadsparken kanske ?
    carpe diem

    Det tycker jag absolut!
  • lillensmamma

    Denna veckan håller vi på med inskolning på dagis, men en eftermiddag nästa vecka kanske? Promenad runt rocksjön?


    carpe diem
  • Embracethefear85

    Nu hittade jag den nya tråden med :)

    Nu får vi ta och ordna en träff tycker jag!

    Några nya med, va roligt och stort grattis till er och välkomna:)

    Madeleine heter jag, 27 år och har två söner. Milton 5 år och Oskar 7 månader. Bor i Taberg (på landet)

    Vad säger ni om en träff? 

       
            


    BF 11:e Mars-2012
  • lillensmamma

    Hej !

    Bra att du försöker få igång tråden, jag försökte för ett tag sen utan framsteg.
    Hoppas den kommer igång nu, hade varit kul med en träff. . .

    Annelie heter jag bor i Norrahammar, ensamstående med min son Leon på 1.5 år och mina 2 fyrbenta barn.
    Jobbar som croupier och pluggar hundsjukvård. =) de va Lite om mig.


    carpe diem
  • Embracethefear85
    lillensmamma skrev 2012-10-02 10:02:05 följande:
    Hej !

    Bra att du försöker få igång tråden, jag försökte för ett tag sen utan framsteg.
    Hoppas den kommer igång nu, hade varit kul med en träff. . .

    Annelie heter jag bor i Norrahammar, ensamstående med min son Leon på 1.5 år och mina 2 fyrbenta barn.
    Jobbar som croupier och pluggar hundsjukvård. =) de va Lite om mig.

    Hej!

    Ja jag tyckte det var dags nu!! :)

    Blev dock blockad av familjeliv igårkväll för att ha skickat spam enligt dom. Skulle ju skicka alla samma meddelande i gästböckerna för att de skulle titta in i tråden så jag hann inte få iväg till alla innan jag blev portad:) Lärt mig nåt nytt iallafall att man inte får kopiera en text och skicka till fler än tre utan att bli avstängd ett dygn från att skriva i gästböcker.

    Jag hade Vinnen och oliviaViktor kvar att skriva till så om du har lust att skicka det jag skrev till dig till dom två hade det varit fint. 

    Då bor inte vi så långt ifrån varann, jag bor i Taberg med sambo och barnen Milton och Oskar. :)          
    BF 11:e Mars-2012
  • lillensmamma

    Oj va retligt att du blev blockad. Du hade dock fått iväg de till dem också.

    Vi får hoppas det dyker in lite folk i tråden nu då =)


    carpe diem
  • Fru Jerez

    Hej! Anah heter jag. Snart 28 år och väntar vårt fjärde barn. Äldsta killen e 8 sen kommer det en tjej som är 6år och minstingen just nu en 2årig dotter. Bebisen i magen är beräknad till15 november. Skulle vara jättekul att träffa lite andra mammor som är föräldralediga

  • Embracethefear85

    Fru Jerez skrev 2012-10-04 09:30:30 följande:
    Hej! Anah heter jag. Snart 28 år och väntar vårt fjärde barn. Äldsta killen e 8 sen kommer det en tjej som är 6år och minstingen just nu en 2årig dotter. Bebisen i magen är beräknad till15 november. Skulle vara jättekul att träffa lite andra mammor som är föräldralediga

    Hej!

    Ja lite surt:) Ja men så bra! Då håller vi tummarna då att det finns ett intresse:)
     
    BF 11:e Mars-2012
Svar på tråden Mammagrupp jönköping fortsättning