• Anonym (straffad)

    Blir du smiskad/smiskar du med redskap? Vad?

    Som rubriken lyder - blir ni smiskade och i så fall med handen eller med redskap? Skriv gärna någon kommentar om hur ni gillar/ogillar olika redskap, om ni får/ger smisk o om ni är man eller kvinna.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Blir du smiskad/smiskar du med redskap? Vad?
  • Anonym (Anna)

    Får smisk, mest med handen men ibland med hårborste, mattpiskare eller björkris.

  • Anonym (jj)

    anna får du det bara som bestraffning eller som förspel eller liknande.? fått smisk tidigare i livet med e under uppväxten elle har smisket kommit först på senare år.

  • Anonym (Anna)
    Anonym (jj) skrev 2012-07-29 09:12:43 följande:
    anna får du det bara som bestraffning eller som förspel eller liknande.? fått smisk tidigare i livet med e under uppväxten elle har smisket kommit först på senare år.

    Både som förspel och som bestraffning. Fick smisk ibland under uppväxten.
  • Anonym (jj)

    vilket gilar du bäst att få det som betraffning eller som förspel? får du det ofta  av din kile. tror du att du gillar smisk flr att duunder din uppväxt med fick smisk?
    hoppas du inte var allt för olydig. så du fick smisk av mamma ofta. ¨när är du född??
     några andra tjej kompisar som du känner som med gillar få det eller så. känns lite som det e fler och fler tjejer som börjar säga att de gillar det.  

  • Anonym (Anna)

    Gillar att få det både som förspel och bestraffning. Har ingen aning av vad mina tjejkompisar tycker, har aldrig pratat om smisk med dom. Är född 1975. Vad gillar du själv?

  • Anonym (Oh ja)

    Kunde inte välja ett alternativ.
    Jag får smaka på både hand, livrem, annat läder, skohorn och min älskade, älskade rotting. 

  • Anonym (Oh ja)
    Anonym (Oh ja) skrev 2012-07-29 19:51:47 följande:
    Kunde inte välja ett alternativ.
    Jag får smaka på både hand, livrem, annat läder, skohorn och min älskade, älskade rotting. 

    Är kvinna
  • Anonym

    Lite eggande att veta att de stora salladsbesticken i trä även använts till andra saker. Både hand och redskap funkar fint.

Svar på tråden Blir du smiskad/smiskar du med redskap? Vad?