• Anonym (Undrande)

    Tjejer på BC

    Ni tjejer som är medlemmar på BC. Hur många av er är där för att egentligen träffa någon och hur många är där främst för att känna sig uppvaktade? Tjejer får enormt många mejl. Men många verkar mest vilja få mejl och inte gå vidare med träff. Finns en hel del som vill träffas också givetvis. Har en del killkompisar som är både attraktiva, skriver bra och som jag som kvinna inte skulle säga nej som ändå har rätt svårt att få till en träff (även om de lyckas ibland).

    Antar att de flesta kommer att säga att de inte träffat någon (el träffat få) för att de inte hittat någon de tänder på etc. Men handen på hjärtat, är det inte många som är där för att ni gillar den uppmärksamhet som killarna ger er? Eller kanske att det känns lite upphetsande att ha en kontakt med någon men att det räcker så.

  • Svar på tråden Tjejer på BC
  • Skit i det du
    Anonym (Undrande) skrev 2012-07-31 16:03:19 följande:

    Ni tjejer som är medlemmar på BC. Hur många av er är där för att egentligen träffa någon och hur många är där främst för att känna sig uppvaktade? Tjejer får enormt många mejl. Men många verkar mest vilja få mejl och inte gå vidare med träff. Finns en hel del som vill träffas också givetvis. Har en del killkompisar som är både attraktiva, skriver bra och som jag som kvinna inte skulle säga nej som ändå har rätt svårt att få till en träff (även om de lyckas ibland).

    Antar att de flesta kommer att säga att de inte träffat någon (el träffat få) för att de inte hittat någon de tänder på etc. Men handen på hjärtat, är det inte många som är där för att ni gillar den uppmärksamhet som killarna ger er? Eller kanske att det känns lite upphetsande att ha en kontakt med någon men att det räcker så.


    Målet är att träffa någon.

    Träffade faktiskt min sambo där för några år sedan.

    Om du sett vilka mejl vi får så hade du förstått att urvalet av verkligen vettiga killar/män är ganska skralt.

    Jag brukar ge killen 5 mejl att snappa upp de krokar jag lägger ut.
    Killar som börjar sina mejl med "msn" eller sådant svarar jag tyket.

    Det finns också de som försöker sig på med att säga att man har en intressant profil. Sånt är kul. Tills man upptäcker att de inte läst en rad.
    Jag anger ort och vad jag söker och exakt vilka krav jag har dvs att killen ska bo nära eftersom träffar sker hos den andre. Inte hotell, i bilen eller ute.

    ÄNDÅ får jag flera mejl varje dag med rikspuckon som just påstår att de är perfekta fast de bor 15 mil bort och är upptagna.

    Bäst är ändå när de frågar hur långt vi har mellan oss. Finns ett intresse så läser man väl för fan profilen och kikar in på eniro för att se?

    Killar är spån och de som inte är det försvinner bland spånen.
    Förbjud foppatofflor, tights och one piece utomhus!!
  • Skit i det du

    Och nej, uppmärksamheten jag får av tex min bild på min urringning kan jag vara utan. Vad säger den liksom?
    Men ändock så får jag mejl där e anser att jag ser trevlig ut osv.


    Förbjud foppatofflor, tights och one piece utomhus!!
  • Anonym

    Jag är fortfarande på BC trots jag träffat någon och har väl inte någon direkt avsikt att träffa någon annan. Men det är lite spännande att få brev och se vem det är och vad han vill med mig (måste erkänna att det gör mig lite kåt att få brev från okända män).

  • The Riddler

    Orka bc ö h t. Är man en tjej så varför inte..


    Everything I tell you is a lie, including this.
  • Spacefrog

    BC? Av någon anledning känns det som ett sundhetstecken att inte veta vad ni pratar om...

  • Skit i det du
    Spacefrog skrev 2012-07-31 17:48:34 följande:
    BC? Av någon anledning känns det som ett sundhetstecken att inte veta vad ni pratar om...
    Bodycontact..

    Man kan hitta helt vanliga människor också.
    Jag och sonen har varit på fikadate idag med en kille och hans son därifrån. Helt normalt, ingen sex.

    Alla är inte ute efter sex där inne.

    En del som mejlar slutar med att få hjälp i sitt eget äktenskap genom råd och skäll från mig..
    Förbjud foppatofflor, tights och one piece utomhus!!
  • Cecese

    Jag gick med där i hopp om att kanske hitta en kk. Tog inte länge att få kontakt en man jag träffade för en fika 3 veckor senare och vi blev snabbt ett par eftersom det blev mer känslor än kk för båda. 
    Vi har båda kvar våra profiler ändå och ibland får jag kontakt med personer som är intressanta att prata med och då prata om annat än sex. 

  • Skit i det du
    Cecese skrev 2012-07-31 20:53:53 följande:
    Jag gick med där i hopp om att kanske hitta en kk. Tog inte länge att få kontakt en man jag träffade för en fika 3 veckor senare och vi blev snabbt ett par eftersom det blev mer känslor än kk för båda. 
    Vi har båda kvar våra profiler ändå och ibland får jag kontakt med personer som är intressanta att prata med och då prata om annat än sex. 
    Åhh!
    Grattis!
    En till som funnit riktig kärlek genom BC =)))
    Förbjud foppatofflor, tights och one piece utomhus!!
  • Cecese
    Skit i det du skrev 2012-07-31 20:56:04 följande:
    Åhh!
    Grattis!
    En till som funnit riktig kärlek genom BC =)))
    Tack :) Det är rätt nytt än dock, vi har bara varit tillsammans typ 2,5 månad så vi får väl se vad som händer men än så länge känns det bra.
  • Anonym (Kärlekscontact)

    Är nog inte helt ovanligt att en del träffas på de sättet idag.

    Själv gjort likadant, mitt livs stora kärlek fann jag via en sida dock inte BC.

    Men annan "sexsida"  
     

Svar på tråden Tjejer på BC