• Melan

    5 döttrar eller 5 söner?

    Om du hade 5 barn, som bara fick vara av samma kön - vilket kön väljer du? Om du MÅSTE välja.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden 5 döttrar eller 5 söner?
  • Snöviolen

    Döttrar bara för det är lättare att komma på namn till dem då.
    Hade skitsvårt att komma på ett namn till andra sonen.

  • Anna Paulita

    Just nu har jag en dotter på 8 som är i någon förpubertet och en 2 årig son. Och i dagsläget skulle jag välja ett gäng killar.

  • April barn

    Haha men oj helt omöjligt att välja ju Skrattande
    Just könsdelen kvittar mig men som någon annan sade är flicknamn såå mycket lättare att komma på, men sen vill jag inte ha fem barn, 2 max 3 st Glad


    ? MA v.18 -2009 ♥ Marcus 8 December 2010 - 3 560g & 55cm kärlek ღ MA v.9 -2011? Bf 27 Januari 2013 ♥
  • Edda2

    Vilken svår fråga! Har 2 pojkar och 1 flicka och skulle ju inte vilja vara utan någon av dem.
    Men måste jag välja så väljer jag flickor bara för jag har en genetisk sjukdom som kan göra pojkar sjuka och är ett helvete med att inte veta hur framtiden blir (har en pojke med sjukdomen)
    Så för att vara egoistisk slippa sjukhustid,isolering och benmätgstransplantationer mm så väljer jag flickor.

  • Snöviolen
    April barn skrev 2012-08-03 15:32:58 följande:
    Haha men oj helt omöjligt att välja ju Skrattande
    Just könsdelen kvittar mig men som någon annan sade är flicknamn såå mycket lättare att komma på, men sen vill jag inte ha fem barn, 2 max 3 st Glad
    Ja jag har 3 och det räcker gott och väl.
  • Melan

    5 tonårsdöttrar med hormoner som är överallt låter inte så trevligt i mina öron! Då har jag hellre 5 buspojkar.

  • CeeJay

    Döttrar, om jag utgår ifrån hur mitt liv ser ut idag (eftersom jag har två döttrar skulle jag mycket gärna kunna tänka mig 3 till om det var tvunget ) Har sedan jag varit liten "haft en känsla" av att jag skulle få döttrar om jag blev mamma.

Svar på tråden 5 döttrar eller 5 söner?