• Maria och Chris

    Ni som har gjort gastric bypass försvann brösten?

    Jag är lite nyfiken på om brösten försvann när du/ni gjorde en gastric bypass? 

    Hade tänkt att gå till läkaren för att kanske få en remiss på en sådan operation. Då mitt bmi ligger på 41.
    Mina bröst har varit i samma storlek ända tills jag blev gravid och då växte dom men dom har inte växt något när jag bara gick upp i vikt. Vill ju helst inte att dom försvinner.

    Hur gick det för er? 

    Tackar så mycket för svar 

  • Svar på tråden Ni som har gjort gastric bypass försvann brösten?
  • Lattjo

    Jag hade F innan min op och idag är jag nere på B, så ja, dom har minskat. Numera är det bara två små påsar som hänger men det kan man ju alltid fixa till, operationen har gjort så mycket mer för mig så tuttarna är det sista jag bryr mig om :)

  • Bullies

    Mina bröst har krymt från en E-kupa, till en B-kupa.

  • Cecese

    Mina har blivit mindre men inte försvunnit helt, tyvärr så består dom numera av typ 50 % hud :(
    Innan op hade jag typ 100-105 G-H eller nåt sånt om jag inte minns helt fel. Nu 3 år efter op och jag är viktstabil sen lång tid har jag 75 G-H. Är dock skitsvårt att hitta bh just för att det finns så mycket överskottshud så den dagen jag får råd tänker jag lyfta och ev behöver jag lägga in också.  

Svar på tråden Ni som har gjort gastric bypass försvann brösten?