• Anonym (Mens)

    Min sambo vill inte att jag sover i vår säng vid mens!

    Min sambo sa till mig idag att han inte vill sova tillsammans med mig när jag har mens, för han tycker det är äckligt.

    Jag använder alltid binda på natten och det händer mycket sällan att det läcker, och gör det det så är det bara någon liten fläck. Nu säger han att han inte vill ligga nära mig då han kan få blod på sig, som han uttryckte det. Vi har ett gästrum med en säng som man kan sova i, men jag tycker det känns lite konstigt.

    Vad tycker ni?

  • Svar på tråden Min sambo vill inte att jag sover i vår säng vid mens!
  • nymedlem

    Tycket det låter vansinnigt, men vill han sova i gästrummet så låt han göra det.

    Tipsa om kbt terapi mot hans fobier också.  

  • TinaMy

    Det känns som om din sambo har problem som behöver lösas. Han kan väl lägga sig i gästrummet?

  • Queenie70

    Jag tycker att om du inte sagt åt honom att han är en stor jävla idiot efter det uttalande så förtjänar du att sova i garderoben !!

  • Anonym

    Jag tycker att du borde bli tillsammans med en vuxen karl istället för en omogen valp...

  • Pastell
    Anonym skrev 2012-08-17 17:29:04 följande:
    Jag tycker att du borde bli tillsammans med en vuxen karl istället för en omogen valp...
  • Anonym

    Låter ju helknäppt!!!! Det hör ju liksom till!!! Låt honom sova i gästrummet isåfall.... jag skulle åtminstone inte flytta på mej!!!

  • Zchimla

    Jag tycker att om din sambo är en tönt Skrikandes
    Men vägrar han att sova i samma säng som dej så får han väl ta gästsängen då.

  • Anonym (Mens)

    Ja jag tycker också det är töntigt! Och jag tänker inte ligga i gästrummet! Det är hans val isf, men känns tråkigt, då jag hatar att sova själv.

  • Anonym
    Anonym (Mens) skrev 2012-08-17 17:33:04 följande:
    Ja jag tycker också det är töntigt! Och jag tänker inte ligga i gästrummet! Det är hans val isf, men känns tråkigt, då jag hatar att sova själv.
    Dags att lära dig det då. Inte bra att vara så beroende av någon.
  • nenapena

    Hur gammal är han, 17 år ? För om han nu möjligtvis skulle få en droppe mensblod på sig så avlider han. Det var nått bland det barnsligaste jag läst på länge. Då tycker jag du slänger ut han så får han sov i gästrummet. Lycka till!

Svar på tråden Min sambo vill inte att jag sover i vår säng vid mens!