• Clazzicy

    BF 2013 i Kristianstadområdet

    Hejsan!  

    Finns det fler än jag som har plussat och väntar en liten 2013? För det vore i så fall kul om vi kunde samlas i den här tråden och utbyta erfarenheter, peppa varandra samt bara göra väntan lite roligare ihop. 

    Det hade i såna fall varit kul om man hade kunnat hitta på något tillsammans! Och är det då ens första barn eller andra eller vilken i ordningen det nu än är så spelar det ingen roll. Huvudsaken är att man mår bra under sin graviletet och kan tala med någon annan än sin partner eller BM.

    Ta en fika och lära känna varandra och förhoppningsvis upptäcka att man har mer gemensamt än bara graviditeten. Hoppas på många vill bidra till den här tråden!

  • Svar på tråden BF 2013 i Kristianstadområdet
  • nalleryd

    Hej. Väntar mitt andra barn i början av december, men tänkte att jag kanske kunde vara med på den här tråden ändå. Kommer från en håla utanför malmö, flyttade hit för ca 6 månader sedan och stormtrivs. Känner dock inte så många här. Har en tös på 2 år. Hade varit kul att träffa andra föräldrar/blivande föräldrar runt om kristianstad.

Svar på tråden BF 2013 i Kristianstadområdet