• Pillllan

    Nyligen fått mens (kring den 20/8), ägglossning inom kort och hoppas på plus där efter :)

    Ja det gör vi Skrattande

  • Pillllan

    Jag håller med Lilla kakan, vi får väl skriva på massa seriöst här och hoppas att allt det ologiska försvinner...

    Jag skrev också ner alla känningar mellan ÄL & BIM förra månaden så nu när jag fått "börja om" så vet jag precis hur jag hade det förra gången Glad  

  • Pillllan
    Lilla kakan skrev 2012-09-12 08:54:22 följande:


    Ja, men jag tror också på det att skriva ner varje månad. Känns som att jag kommer att kunna tolka varenda liten fjärt som grav.symptom annars!
    Oj, Skäms skulle ju vara seriös Skäms
    Haha... Samma här! Jag kände ju massa som jag aldrig känt innan och fick för mej massa, skengravid? YEPP!!

    Jag lär ju känna min pillerfria kropp så det är utmärkt att anteckna så man vet och har lite att gå på Skrattande

    Hur ligger du till med äl och bim?   
  • Pillllan

    Hörru ni, här är en som behöver hålla ut till 7 OKTOBER, bläää Flört  Så tänk på mej när dagarna går sakta.. Hehe...

  • Pillllan
    Li0 skrev 2012-09-13 08:06:27 följande:
    Bim idag fru röd lyser med sin frånvaro, så även pluset :/
    Men åh vad segt.. Hoppas på +et snart!! Skrattande
  • Pillllan
    Axsson skrev 2012-09-13 08:30:06 följande:
    Bim + 1 idag. Återstår att se om den kommer eller inte.
    Har du testat? Om inte, så undrar jag som de andra, hur kan du låta bli? Flört
  • Pillllan
    Li0 skrev 2012-09-13 09:02:09 följande:
    Pillllan men troru.. Fine om de inte ha bleve nå men då tyck ja fru röd kan komma bums så man iaf kan börja om :)

    Precis. Så tycker jag med, så det postiva med att min kom var att den faktiskt gjorde det på dagen + att nu vet jag hur regelbunden den är också Skrattande  Gäller att försöka se det positivt...
  • Pillllan

    Men Li0, vad seegt! Hoppas som sagt på "sent" + för dej och ingen mens...

    Min är förövrigt borta igen så nu sexas det på & denna gången ska vi vara mer aktiva innan och under ÄL... Skrattande 

  • Pillllan
    Li0 skrev 2012-09-17 10:37:42 följande:
    Ja där kom fru röd då va de bara o börja om då :)
     Trist, men nya tag som gäller! Hoppas på att detta försöket blir rätt Glad  Jag har ÄL nu i veckan, så ska sexa på bättre än sist gång Skrattande
  • Pillllan

    Hej allihopa!! Nu var det ett litet tag sen jag skrev här, hur går det för er? =) Jag testade + igår och är ju då i v.4! Känns spännande!! Nu hejjar jag på er !! :D

  • Pillllan

    Tack ! Glad

    Ush vad trist Tussilago, hoppas på nästa cykel!!! {#emotions_dlg.flower}ELG AJ AJ med skuldebladet, vad har du gjort? Får ändå hoppas på onsdag!! Jag kände verkligen ingenting som tydde på graviditet, jag trodde att mensen skulle komma. Men icke... Glad      

  • Pillllan
    ELG skrev 2012-10-07 00:46:13 följande:
    Åkt av en häst och blivit trampad ;/

    Slemmet känner jag inte igen :S

    Hade tänkt testa imorgon (idag) för att slippa hoppas fram till onsdag, men får skita i det nu när jag var uppe så sent... Får ta besvikelsen på måndag istället :( börjar tröttna på detta nu,
    Aj aj! Ingen säkerhetsväst? Fast den hade väl kanske inte hjälpt mot det? Har du egen häst? 
    Tråkigt med besvikelser Rynkar på näsan Hoppas det snart blir glädjebesked !!   
  • Pillllan
    Smalltowngal skrev 2012-10-07 15:44:09 följande:
    Mensen kom idag, jävla skit :( bara ca 10 dagar kvar till ÄL dock så då är det bara att köra igen!

    Så onödigt {#emotions_dlg.djavulsk}  Hoppas på nästa cykel!!
  • Pillllan
    ELG skrev 2012-10-07 19:56:35 följande:
    Pillllan, tyvärr ingen väst.. Vi skulle ha haft ett lugnt dressyrpass, så skippade den dumt nog! När jag börjar igen blir det alltid västen på!! Ingen egen, har tidigare ridit till andras hästar men detta hände i ridhus på ridskolehäst ;)!
    Vet iaf att vi kan bli gravida, men 1,5 år senare och antagligen inte ens en liten i magen blir man lite nere...
    Vart i cykeln är du nu :)?
    Ja vad trist när det händer, ramla av är en sak men att slå sej? Så onödigt Flört  Men härligt med hästar!! Jag har ett halvblod som jag tränar med.. Bästa som finns, enligt mej Hjärta  

    Ja jag kan verkligen tänka mej att det känns trist efter såpass lång tid Rynkar på näsan 

    Jag är i v.5 än så länge.. Glad     
  • Pillllan
    Smalltowngal  Ush va segt :(  Jag håller tummar & tår så hårt det går, i alla fall, på nästa cykel {#emotions_dlg.flower}

    Jo tack, det känns som att det smyger på lite symtom nu såhär i v.5, men inget större. Har nog fortfarande inte riktigt smält beskedet Flört 
  • Pillllan

    kattaaa skrev 2012-10-10 11:31:05 följande:
    ÄL + 2 idag!

    Vet ni hur mycket man ska eller bör mysa vid äl. Det sägs att det ska räcka varannan dag och blir de för mkt så kan kvaliten på de små simmarna förämras? Men , denna gången var jag taggad och det blev fyra dagar runt äl. Så jävlar om de inte tar si nu. Är på försök nr 4.  Segt då sista dottern kom på 1a. Medans sonen kom på 7e! Men , alltid lika spännande varje månad vid bim tiden =)

    Jag har också hört som dej, runt varannan dag, och det räcker allt, vi mös på knappt varannan dag och nu är jag i v.5 Glad

    Håller tummar & tår för försök nr 4 Skrattande   
  • Pillllan
    Li0 skrev 2012-10-13 08:55:50 följande:
    Nu var de länge sen jag var in här ser ja :)
    Stort grattis till pluset Pillllan :D
    Plussade imorse jag så förhoppningsvis blir de en liten fis nu :D

    Tack! & GRATTIS till dej Skrattande Wieeee!!!!!
Svar på tråden Nyligen fått mens (kring den 20/8), ägglossning inom kort och hoppas på plus där efter :)