• julia007

    Nya vänner i Västerås!

    Hej!
    Jag är ganska nyinflyttad i Västerås, och vill gärna lära känna ny vänner. Med eller utan barn, hör gärna av er!  Skrattande

  • Svar på tråden Nya vänner i Västerås!
  • Couleour

    Hej! Här har du en Västerås tjej, 23 år som skulle behöva lite nya kontakter :) Hör gärna av dig!

  • julia007

    Oj jag hade helt missat att jag fått svar! Vad kul!
    Jag är 27 år, har inga barn. Det skulle vara kul att höra lite om vad ni har för intressen! Själv gillar jag träning och dans.

    Nu har jag bott här i några månader, men "känner" inte riktigt stan ännu. Vad gör ni för roligt i Västerås? 

  • Petra 364

    Hej,
    Här är en till som gärna vill träffa nya vänner :) Jag är 23 år,  nyinflyttad sedan någon månad tillbaka. På fritiden gillar jag att träna, baka, prata lite strunt o sådär :)

    Puffar upp tråden lite!  

  • Ms H

    Jag finns fortfarande kvar för den som vill lära känna nån ny. Hej Petra, tack för senast! Nån som vill ta en fika ihop eller luncha kanske?

  • DexX

    Jag är också kvar! 23 år nu och bebis nr 2 kommer i maj! Men söker givetvis vänner med eller utan barn! :)

  • Petra 364
    Ms H skrev 2013-03-04 11:48:48 följande:
    Jag finns fortfarande kvar för den som vill lära känna nån ny. Hej Petra, tack för senast! Nån som vill ta en fika ihop eller luncha kanske?
    Tack själv! Det var trevligt :)

    Jag har inga barn ännu, men har absolut inget emot att träffa andra som har barn. Tycker bara att det är super mysigt! :)
    Jag skulle tycka det vore jättetrevligt att ses! Skrattande 
  • MichaelaL

    Hej. Har aldrig skrivit här men jag söker vänner också. Är en tjej på snart 25 utan barn och bor i Västerås och flyttade hit för snart två år sedan men förlorade mina "vänner" här i stan när jag slutade röka för snart ett år sedan och har inte direkt känt ett behov att få kontakt med folk. Nu känner jag att det är dags att få kontakt med någon som kanske vill ses o ta en fika el.dylikt intressen är datorer,spel,kreaktivitet av olika slag, fika på stan, umgås och lära känna nya människor men jag vågar inte :( Vet inte riktigt hur man får nya vänner då jag flyttat runt så mycket genom åren. Men är någon intresserad får dom gärna dra iväg ett mail till mig jag kollar alltid min mail men har ingen fb längre då jag helst vill ha kontakt face to face :) Detkänns så pinsamt att skriva såhär en jag vill verkligen ha en vän men gärna flera. Kram Michaela fukkingthing@hotmail.com

Svar på tråden Nya vänner i Västerås!