• Loveandh8

    "Egypten öppnar för pedofilsex"

    KAIRO. Profeten Muhammed hade en nioårig fru och därför vore det fel att förbjuda egyptiska män att ha sex med nioåriga flickor. Så resonerar ledande företrädare för Egyptens islamistiska regeringsparti, som kommer att lägga ett nytt grundlagsförslag där pedofilsex kan komma att bli en grundlagsskyddad rättighet.

    www.friatider.se/egypten-oppnar-for-pedofilsex

    När kommer det hit då ett av stegen med böneutrop nu verkar klart? 
  • Svar på tråden "Egypten öppnar för pedofilsex"
  • CarinaL26

    Maken till dumhet har jag sällan skådat! Man ska vara direkt imbecill för att tro något på den sidan. Vad vill TS åstadkomma annat än att förstärka främlingsfientlighet? Någon som tror att KD skulle införa medeltida tortyr för kättare bara för att katolska kyrkan förespråkade det på 1500-talet?

  • Queenie70

    Låter helt galet. Lika galet som att jämföra böneutrop med barnvåldtäkt . Uppenbarligen är begåvningsreserven i farten både i egypten och på fl.

  • Queenie70

    Nu har jag inte läst "artikeln" men jag utgår ifrån att författaren i samma veva förespråkar fri asyl till sverige för alla dessa stackars barn som riskerar att bli utsatta som författaren ömmar för så mycket?! Eller ? Eller? Va? Va? Va?

  • TrailerTrash

    Fria tider är ingen riktig källa


    Två färger,en tro
  • Loveandh8

    Fria tider litar inte jag heller på än så det måste finnas mera.
    Jag har hört det innan i vanliga massmedia och om ni läser lite bättre är de Egyptiska myndigheterna källan. Att vi också sakta men säkert Islamiseras är inte svårt att förstå, men det kan vi välja själva och KD ligger under 4% redan så dom är borta om det står sig.

    Är det tillåtet i något land som Iran etc. att göra som Muhammed?

Svar på tråden "Egypten öppnar för pedofilsex"