• Anonym (Binyfiken)

    Ha sex med samma kön utan att se dig själv som direkt bi?

    Jag är lite nyfiken på att höra från er som inte direkt räknar er som bisexuella men som ändå kan tänka er att ha sex med någon av samma kön. Ja kanske man kan kalla det för att vara bi. Själv kan jag tänka mig att ha sex med en tjej men jag ser mig inte direkt som i för det. Har också träffat en del män som inte tänder på män men som ändå kan tänka sig sex med män.

    Jag ser det mer som att vara gränslös i sin sexualitet. Hur ser ni det? är det helt enkelt att ni gillar sex och kan även sträcka er till att ha sex med samma kön eller hur resonerar ni?

  • Svar på tråden Ha sex med samma kön utan att se dig själv som direkt bi?
  • Anonym (sugen på fitta)

    jag hade gärna testat att ha sex med en tjej någon gång innan jag går i graven!
    Har ibland sexfantasier med tjejer och om ja ska kolla på någon porr ska det helst vara lebbsex.
    Men jag är 100% hetro!
     =)

  • Emilie
    Anonym (Binyfiken) skrev 2012-10-11 12:16:55 följande:
    Jag är lite nyfiken på att höra från er som inte direkt räknar er som bisexuella men som ändå kan tänka er att ha sex med någon av samma kön. Ja kanske man kan kalla det för att vara bi. Själv kan jag tänka mig att ha sex med en tjej men jag ser mig inte direkt som i för det. Har också träffat en del män som inte tänder på män men som ändå kan tänka sig sex med män. Jag ser det mer som att vara gränslös i sin sexualitet. Hur ser ni det? är det helt enkelt att ni gillar sex och kan även sträcka er till att ha sex med samma kön eller hur resonerar ni?

    Jag och min sambo har båda testat att vara med samma kön, inte tillsammans i gruppsex utan var för sig.. Ingen av oss är bi. Han vill inte göra om det på egen hand men kan tänka sig det tillsammans med mig i en trekant. Jag kan absolut tänka mig att göra det på egen hand igen! Det känns så spännande!!
  • AnnikaM
    Anonym (sugen på fitta) skrev 2012-10-11 12:23:16 följande:
    jag hade gärna testat att ha sex med en tjej någon gång innan jag går i graven!

    Har ibland sexfantasier med tjejer och om ja ska kolla på någon porr ska det helst vara lebbsex.

    Men jag är 100% hetro!

     =)



    Samma för mej...
  • Anonym (J)

    Jag tror att det finns olika bisexuella läggningar.

    Vissa tänder sexuellt på samma kön, men kan inte tänka sig att vara i ett förhållande med denna.

    Vissa båda tänder på och vill vara i ett förhållande.

    Det första är nog väääldigt vanligt, och jag tillhör det alternativet. Har haft sex med flera tjejer, men skulle aldrig fungera i ett förhållande med någon av dem. Därför hade vi endast sex.

    Nu lever jag tillsammans med min fantastiska karl, och vi kollar på Girl on Girl - porr tillsammans! Mycket mysigt!! :)

  • Fröken reserverad

    Jag definierar mig inte som bisexuell utan som sexuell kort och gott.
    Har gärna sex med tjejer men har hittills aldrig blivit kär i en tjej och kan inte tänka mig att vara ihop med en tjej heller. Har ingen lust att förföra tjejer heller utan vill bara ha sex med dem, se dem nakna och roa mig med dem helt enkelt, och sen äta lite mat och babbla på som vanligt

  • Emilie
    Fröken reserverad skrev 2012-10-11 13:05:50 följande:
    Jag definierar mig inte som bisexuell utan som sexuell kort och gott.
    Har gärna sex med tjejer men har hittills aldrig blivit kär i en tjej och kan inte tänka mig att vara ihop med en tjej heller. Har ingen lust att förföra tjejer heller utan vill bara ha sex med dem, se dem nakna och roa mig med dem helt enkelt, och sen äta lite mat och babbla på som vanligt

    "Gillar" Cool
  • Petrellie

    Jag skulle kalla alla som har sex med någon av samma kön för bisexuella. Varför skulle det vara kopplat till känslomässig attraktion bara? Och så undrar jag om det är viktigt att säga att man inte är bisexuell fastän man har sex med samkönade människor. Är det ett problem att definieras som bisexuell?
     

  • Anonym

    Jag (kille) har haft sex med flera killar men skulle inte kalla mig bi. Har väl mera varit för att jag haft en torka bland tjejerna. Och för att få utlopp så har jag gått till Manhattan och blivit avsugen och fått knulla någon via ett gloryhole. Killar är inget jag tänder på. Men det de gör är fortfarande skönt. Sålänge jag slipper se dem. Hänt en gång att en tjej var där på andra sidan hålet med. Märktes när kuken helt plötsligt fick en fitta runt sig.

  • Anonym (Hugo)

    Jag är inte bi, men väldigt nyfiken på att ha sex med samma kön. Jag skulle villja känna hur känslan är att få var med en annan kille. Fast skulle nog inte Kunna gör det själv sånafal med min tjej.

Svar på tråden Ha sex med samma kön utan att se dig själv som direkt bi?