• Glädje58

    Biokvällar i Göteborg

    Hejsan

    Jag är sugen på att träffas nån gång i månaden och se en film på bio. Ta en öl eller äta något gott i samband med det. Är det fler som har lust med det?

    Kom ihåg att film är bäst på bio. Öl är bäst på puben och mat är bäst på en indisk restaurang Glad

  • Svar på tråden Biokvällar i Göteborg
  • wakakuu

    Är med på att styra upp en biokväll!
    Tre indier följt av 12 years as a slave/gravity  i helgen ?

  • Refire
    wakakuu skrev 2014-01-14 16:35:54 följande:
    Är med på att styra upp en biokväll!
    Tre indier följt av 12 years as a slave/gravity  i helgen ?

    Bra mat och bra film Glad

    Tyvärr jobbar jag hela helgen  Rynkar på näsan
  • Refire
    Petersdotter skrev 2014-01-30 15:41:37 följande:
    Får jag vara med?
    Klart att du får vara med. I motsats till andra trådar så dömer jag inte dig pga ålder eller liknande  Glad

    Jag jobbar vissa helger och är ibland ledig mitt i veckan, så jag kan lite då och då.

    Nu på söndag 2 feb är jag ledig. Faktiskt även måndag, tisdag, lördag och söndag nästa vecka (vecka 6).

    Kom gärna med förslag på datum och filmer. Vi har inte ens börjat träffats ännu. Det brukar vara rätt så svårt att få igång sånt här men vi kan väl försöka :)
  • Refire
    Petersdotter skrev 2014-01-31 16:00:42 följande:
    Vad kul. Då kann jag bekännar nu att jag prata bara mellan bra Svenska ;) och åldret skulla inte vara ett problem.

    Hur är det med lördag nästa vecka, 8/2? Och "Le week-end"? www.sf.se/filmer/Le-Week-end/

    /Katharina
    Låter kalasbra. Jag är ledig då men jag behöver bara kolla upp min almanacka när jag kommer hem från jobbet. Filmen låter intressant, den vill jag se :)
  • Refire
    Petersdotter skrev 2014-01-31 21:06:30 följande:
    Gör det. Jag kan även söndag om det funkar bättre.

    Till 99% har jag inte planerat in något annat men vill bara kolla i almanackan när jag kommer hem. Det ska bli jättekul  Glad
  • Refire

    Jag hoppar av. Är det inte fel på min ålder så är det fel kön.

    Hoppas det blir en trevlig filmkväll för er som passar normerna  Solig

Svar på tråden Biokvällar i Göteborg