• Anonym (hm)

    Tvättar ni efter sex?

    Duschar ni efter ni haft sex? Verkar som att detta är ovanligt vilket äcklar mig. Trodde att alla normalfungerande vuxna duschade efter sex.

  • Svar på tråden Tvättar ni efter sex?
  • Anonym

    Nej, bara om han sprutar i mig kan jag duscha av just fi*tan

  • Cailynn

    Det beror vilken tid det är på dagen, är det på kvällen så gör jag inte det men på dagen kan jag duscha efter. Sambon duschar aldrig efter sex utan när det behövs :)

  • Anonym (hahaha)

    hahaha neej det gör vi verkligen inte. är sex mellan 2 renliga människor äckligt? om han kommer på mig så duschar jag inte annars.

  • Anonym (hm)

    Allvarligt? Vidrigt. Varför gör ni inte det? Låter ju märkligt. Själv duschar jag både före och efter. Hur svårt kan det va? Tar några minuter.

  • Anonym (hm)
    Anonym (hahaha) skrev 2012-10-16 01:09:39 följande:
    hahaha neej det gör vi verkligen inte. är sex mellan 2 renliga människor äckligt? om han kommer på mig så duschar jag inte annars.
    Nej det är inte äckligt att ha sex men att inte tvätta sig efter är äckligt. Tvättar ni inte ens händerna? Vet om en som inte tvättar händerna efter att han har haft fingrarna i sin tjej, DET är ju verkligen vidrigt om något. Och hans tjej tvättar sig inte om hon får sperma, bara torkar av med handduk. 
  • Anonym

    Det blir så jäkla kladdigt om man inte duschar! Inte vill jag ligga i lakan fulla av slidsekret och spermier... Klart man duschar.

  • Anonym (hahaha)

    därför att det är mycket mysigare att ligga kvar i sängen och pussas kramas och små prata tills man somnar..? knulla sne upp fort som satan och duscha?? ööh nää

  • Anonym (hm)
    Anonym skrev 2012-10-16 01:11:40 följande:
    Det blir så jäkla kladdigt om man inte duschar! Inte vill jag ligga i lakan fulla av slidsekret och spermier... Klart man duschar.
    Eller hur! Trodde jag alla normalfuntade vuxna gjorde. Blev chockad när jag fått höra att många inte gör det, inte ens tvättar händerna när de tagit i varandras könsorgan..
  • Anonym (hm)
    Anonym (hahaha) skrev 2012-10-16 01:12:00 följande:
    därför att det är mycket mysigare att ligga kvar i sängen och pussas kramas och små prata tills man somnar..? knulla sne upp fort som satan och duscha?? ööh nää
    Sover ni varje gång ni haft sex eller? Och då kan ni duscha efter ni har sovit.
  • Anonym (hm)

    Låter ju väldigt fräsct om ni sen skall skaka hand med någon eller röra i andras saker osv. Känner ni inte er smutsiga om ni fått fittsaft och sperma på er?

Svar på tråden Tvättar ni efter sex?