• Cillat

    Nästan inga symptom

    Jag är gravid i vecka 5+6 efter ett FET. Alla som skriver verkar ha massor av symptom! Det enda jag känner är ont i brösten. Är det någon mer än jag som har få eller inga symptom. Har gjort fyra test och alla visar positivt så jag borde ju vara gravid. Min mamma sa att hon knappt hade några symptom alls när hon väntade mig, så det kanske är lika för mig.


  • Svar på tråden Nästan inga symptom
  • AngieMyra

    Hej,

    Jag har gjort IVF och är nu i vecka 9 (8+4) gjorde första ultraljudet förra veckan. Och där fanns det en lite kinapuff med tickade hjärta. Jag har inte haft några symtom förutom lite ömma bröstvårtor innan förra fredagen. Det var som blixten slog ner och nu mår jag illa, yr, trött och orkeslös. Så det är nog inget konstigt att inte känna så mycket så tidigt... Grattis!! :)

  • Hjärtefröjd
    Cillat skrev 2012-10-23 17:03:40 följande:
    Oj! Inga alls?
    Nä, verkligen inga alls. Men bebisen verkar trivas i magen och växa som den ska ändå.
  • Cillat

    Va härligt för dig hjärtefröjd! Jag för väl se hur det här utvecklas. Jag har så svårt att tro på att jag verkligen är gravid. Den 8/11 får jag veta. Ska då till Huddinge på UL. Det känns bara så långt dit!!

Svar på tråden Nästan inga symptom