• Cleo1

    Flera som hoppas på ett plus i November med första barnet?

    Hej!
    Jag har precis konstaterat att det inte blev något plus i Oktober så nu siktar vi stenhårt på att lyckas i November istället. Vore kul om vi blev flera så kan vi peppa och stötta varandra!

    Ny BIM blir 22/ 11 för mig.

  • Svar på tråden Flera som hoppas på ett plus i November med första barnet?
  • Maggan87

    Hej! Vi håller också tummarna på november, eftersom det inte blev något nu i oktober. BIM 9/11, så inte så länge att vänta! :) Slutade med mina piller i Augusti, så har inte försökt så länge än..

  • ackish

    Vill också ha ett plus i november.. äl början av nästa vecka.. :) jag har en kort cykel, 22-25 dagar.. så det är aldrig så lång väntan iaf.. lycka till allihopa!! :)

  • Maggan87

    1 vecka till BIM. Tiden går ju så otroligt sakta när man vill veta! Det går inte ihop heller, för tycker tiden går fort annars.. Redan november, året har sprungit förbi, men ändå tar det så lång tid mellan ÄL och BIM! :)

    Hur är det för er andra, hur kom ni fram till att det var dags att lägga undan skydd och hoppas på smått till nästa år?

  • Mine18

    Hej tjejer! Jag hade ÄL idag och bim är 18 nov :) första barnet , andra försöket!
    Första försöket slutade i missfall:/ mem nu nya tag! :D

  • beautiful disaster
    Mine18 skrev 2012-11-04 17:57:29 följande:
    Hej tjejer! Jag hade ÄL idag och bim är 18 nov :) första barnet , andra försöket!
    Första försöket slutade i missfall:/ mem nu nya tag! :D
    Då ligger vi samma i cykeln, för jag har ÄL idag och BIM 18 november
    Håller en tumme för dig!  
  • Mine18

    Wie!! Ja det har vi då :D hade också ÄL idag och bim 18e! Då får vi följas hihi :) håller tummarna för dig med!:)

Svar på tråden Flera som hoppas på ett plus i November med första barnet?