• Helle333

    En liten fling är bra för själen

    Blev lämnad i våras av min dotters pappa. Han hade då ljugit för mig i två år och dessutom varint inblandad i någon form av otrohet. Av olika skäl kändes det ändå trots att jag älskade honom rätt skönt att han stack då han betett sig som en förvuxen lat tonåring de där två åren han ljög för mig. Det har varit en kämpig tid med trasig själ och ekonomi som inte gått ihop. Men nu har jag börjat jobba. Har kunnat börja jobba av det jag var tvungen att låna för att få ihop ekonomin OCH jag har fått en liten fling för en kollega. Jag tänker inte göra något åt detta då jag tror det bara är en kort liten fling men det känns så otroligt härligt att ha det där lilla pirret i kroppen. En blir glad av det =)

  • Svar på tråden En liten fling är bra för själen
  • Winterfell

    Vet du, din situation låter väldigt lik min. Mina barns pappa ljög också under lång tid och han var otrogen med ungefär 20 kvinnor, som värst när jag väntade vårt andra barn.
    Vi gick ifrån varandra innan den yngsta blivit 6 månader, och jag var ett vrak, psykiskt och ekonomiskt. Försökte hålla masken men tillslut gick det inte, höll på att sätta mig i skuld och gick till mina föräldrar som lånade mig pengar.
    Detta är 4 år sedan och OJ vad jag har lekt.
    Nu har jag sen en tid tillbaka bott ihop med mannen jag ämnar gifta mig med, och nu känns livet som det ska!
    PLUS att jag tjänar bra med pengar och har betald av skulden till mina föräldrar och håller på att spara till hus.

     

  • Helle333
    Winterfell skrev 2012-11-02 07:19:26 följande:
    Vet du, din situation låter väldigt lik min. Mina barns pappa ljög också under lång tid och han var otrogen med ungefär 20 kvinnor, som värst när jag väntade vårt andra barn.
    Vi gick ifrån varandra innan den yngsta blivit 6 månader, och jag var ett vrak, psykiskt och ekonomiskt. Försökte hålla masken men tillslut gick det inte, höll på att sätta mig i skuld och gick till mina föräldrar som lånade mig pengar.
    Detta är 4 år sedan och OJ vad jag har lekt.
    Nu har jag sen en tid tillbaka bott ihop med mannen jag ämnar gifta mig med, och nu känns livet som det ska!
    PLUS att jag tjänar bra med pengar och har betald av skulden till mina föräldrar och håller på att spara till hus.

     

    Härligt!!!!!!
Svar på tråden En liten fling är bra för själen