• Wimsey

    Kan du läsa mina tankar?

    Ja, jag talar om mig själv i tredjeperson! 

    Jag vill också ha en egotråd och ingen behagar ju skapa en för att hylla mig så nu får vi se ... kan ni läsa mina tankar?  

    Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Kan du läsa mina tankar?
  • Wimsey

    Jag är imponerad på riktigt, å andra sidan antar jag att alla vill sitta där!

  • KimPossible

    Kanske är lite fusk, men fem av sju. Fast jag trodde verkligen fel på fråga ett och fem.

  • Ellan92

    jag svarade 


    Ditt bästa resultat är 4 rätt av 7 möjliga, du har försökt 1 gånger.


    Quizet har tagits av 13 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 4 rätt.


    Wimsey väntar på planet hem, vad är mest sannolikt att hon köper? En flaska whiskey En ny parfym Choklad     När hon har gjort sina inköp så går hon till gaten, hon sneglar på sitt boardingpass -var sitter hon troligen? Fönstret Mitten Gången     Vad dricker Wimsey under tiden hon gör denna quizzen? Billigt rödvin Blåbärssoppa Cognac     Vilken författare finns inte i hennes bokhylla? Stephen King Moa Martinsson Michail Bulgakov     Vad är mest sannolikt att Wimsey provoceras av? Andra åsikter än Wimsey Bristande logik Bristande fantasi     Varför har du inte sett så mycket av henne tidigare? Hon har inte hetat Wimsey så jättelänge Hon skriver inte så mycket Hon är ny på FL     Vilket av följande gillar hon mest Städa Laga mat Kratta löv  
  • Ellan92
    Ellan92 skrev 2012-11-03 20:30:23 följande:
    jag svarade 

    Ditt bästa resultat är 4 rätt av 7 möjliga, du har försökt 1 gånger.


    Quizet har tagits av 13 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 4 rätt.


    Wimsey väntar på planet hem, vad är mest sannolikt att hon köper? En flaska whiskey En ny parfym Choklad     När hon har gjort sina inköp så går hon till gaten, hon sneglar på sitt boardingpass -var sitter hon troligen? Fönstret Mitten Gången     Vad dricker Wimsey under tiden hon gör denna quizzen? Billigt rödvin Blåbärssoppa Cognac     Vilken författare finns inte i hennes bokhylla? Stephen King Moa Martinsson Michail Bulgakov     Vad är mest sannolikt att Wimsey provoceras av? Andra åsikter än Wimsey Bristande logik Bristande fantasi     Varför har du inte sett så mycket av henne tidigare? Hon har inte hetat Wimsey så jättelänge Hon skriver inte så mycket Hon är ny på FL     Vilket av följande gillar hon mest Städa Laga mat Kratta löv  
    skitsida..

    1. whiskey
    i mitten
    rödvin
    stephen king
    bristande logik
    hon har inte hetat wimsey så länge
    laga mat 
  • Coyote

    2 av 7! Och det som är sjukt irriterande är att på både fråga 2,3 och 4 så kryssade jag först i rätt svar och sen ändrade jag mig! Vad fan! Jag får väl rätt ändå? Eller hur? Va va va?

Svar på tråden Kan du läsa mina tankar?