• Haak

    Är det fler som är otroligt lyckliga och glada över att ha en sådan underbar man?

    Min man är den mest underbara människa jag har mött.

    Man får lätt intrycket att mans-släktet är ett hemskt, opålitligt och själviskt släkte när man läser många av inläggen i forumet. Någon gång då och då ser man några kvinnor/tjejer som är lyckliga och nöjda i sina relationer.

    Jag skulle bara vilja säga att jag har en underbar blivande pappa till vår bebis som kommer i April. Han har valt ut en barnvagn redan, han har handlat en gullig liten sparkdräkt som bebin kan åka hem i från bb. Han har varit med på alla undersökningar, frågar barnmorskorna om allt möjligt och är den mest omtänksamma även i vardagen.

    Jag försöker att inte gnälla och göra allt för att hans liv skall bli lättare och han går upp före mig på mornarna, plockar fram frukost, tar fram alla vitaminer och järntabletter, lägger min väska i bilen, startar den så den skall vara varm att åka i.     

    Han är alltid vänlig och glad och är även en fantastisk inspirationskälla för mig då han har en massa helt galna historier att berätta när han kommer hem från sina äventyr. Han är som en livs levande james bond eller indiana jones, men med fötterna på jorden och stor omtänksamhet om sin familj.

    Jag fick visserligen vänta på att träffa någon som han till jag var 39 år, men om alla fick uppleva en sådan härlig man skulle det inte finnas skilsmässor.

    Hoppas att ni andra här på FL vill dela med er av lite solskenshistorier om att vi kvinnor/tjejer även har toppenkillar.  Att det finns gott om sådana också!!

    Ha en fin vecka allihop!         


        


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-14 08:44
    Vad roligt att så många känner att ni har högsta vinsten!

    Naturligtvis händer inte detta (att man får full pott) hela tiden, dvs man brukar behöva kyssa grodor innan prinsen dyker upp. En av er var inte så imponerad av sin man just nu läste jag men så är det ju ibland hur lycklig man än är.

    Jag ville bara höra lite positivt här om våra män : )

    Kram på er!!!

  • Svar på tråden Är det fler som är otroligt lyckliga och glada över att ha en sådan underbar man?
  • Kevin och Freja

    Samma här! Har en underbar man och pappa/plastpappa till mina barn :) Även blivande pappa till bebis i magen som kommer i april :)

    Älskar denna man då han är omtänksam, snäll, snygg, praktiskt lagd, underbar pappa och världens bästa livskamrat! 

    Kärleken är det finaste man har och alla förtjänar vacker och ömsesidig kärlek Hjärta 


    ~* Kevin 2006-12-22 ~*~ Freja 2011-08-23 ~*~ bebis BF 2013-04-08~*~
  • SoakedInFeelings

    Jag är glad och nöjd över att få leva tillsammans med en vän, som ju är fadern till mina barn. Han skulle aldrig i dagens läge kunna slå mig, och har aldrig visat tendenser heller. (Även om jag har varit orolig över vad som skulle drabba honom om jag en vacker dag vann en stor summa pengar, som ju då bara skulle tillhöra mig, då vi är sambos.) Pengar, är bra att ha - men som det ser ut just nu, så känns det som om vi skulle leva betydligt lyckligare utan dem. Det är ju otäckt, vad sådant kan göra med människor.  Dock, han försöker lyssna och förstå - hur svårbegripligt det jag försöker förklara än låter. Han har haft en ängels tålamod med mig, men jag kan bara säga det samma om mig själv till honom om de senaste åren, som har levts i en frustrerad ovisshet om allas vår framtid.

  • Jossanmedfyra

    En till som är helnöjd! Har verkligen träffat min själsfrände som är både snäll, underbar och snygg met ett fantastiskt stort hjärta! Han har verkligen tagit till sig mina barn och är en toppen plastpappa! Ibland kan jag ligga och titta på honom när han sover och bara njuta av hur otroligt fin han är! Tycker att det är så otroligt sött när han sträcker sig efter mig i sömnen, som att han måste känna att jag är där för att kunna sova lugnt. Häromdagen var vi på kalas och hamnade en stol ifrån varandra och då satt han och såg olycklig ut och sträckte handen över den stackare som satt emellan Jag tror att det finns många fina killar därute, men det kanske inte finns så många av oss som har en sån som startar en tråd om det Det är de som har problem med sina som syns här..

  • Freja03

    Jag ar ocksa helt nojd med min. Precis firat 5 ar tillsammans, nu gifta och har en liten son. Kan inte bli sa mycket battre.

Svar på tråden Är det fler som är otroligt lyckliga och glada över att ha en sådan underbar man?