• hannamarian2

    Skulle ni kunna tänka er att köpa en sådan här? (omröst.)

    Hej alla familjer!

    Jag har börjat fundera på att skapa tavlor i Photoshop och sälja dessa på nätet, men innan dess vill jag göra en marknadsundersökning. Min fråga är helt enkelt; skulle ni kunna tänka er att köpa en sådan här grafisk tavla (inkl. vit/svart ram) som jag skulle kunna ändra efter era personliga önskemål? (OBS! Citatet är ett exempel)

    Tavlan är tänkt att vara i storleken A4-sida och jag skulle kunna skicka den med posten.

    Om ja, hur mycket tycker ni är att rimligt pris (exkl. frakt)?


    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle ni kunna tänka er att köpa en sådan här? (omröst.)
  • La Lola

    Nix. Skulle inte köpa något sånt.


    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Angels

    Kan jag ju göra själv om jag skulle vilja. Kanske du skulle försöka göra det lite mer speciellt eller avanserat?!

  • Hannah76

    Nej. Detta är ju något man enkelt kan göra själv?
    Sen är det förstås inte riktigt min stil, det kanske färgar min åsikt. 

  • listo

    Nej. Dels för att det är så enkelt att göra själv, och dels för att A4 är ett sjukt fult format på tavlor.

  • tahira

    Nä. Det känns som att målgrupper är damer 70+ , men samtidigt är det lite svårt att nå ut till dem på nätet kanske


    Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: tahira-faye.blogspot.co.uk/
  • Pastell

    Nej tack. För övrigt är jag så trött på alla tavlor och saker med ordspråk.

  • logg81

    Vad ska man med en sån till? =S


    Jag är bäst på jorden... shit happens.... =D
  • Themis

    Nej, för jag gillar att samla saker också!

    Och med all respekt så tror jag att det här med ord på väggar är ganska gjort nu.


    USA: Är det egentligen ett land eller ett konstfacksprojekt? kommentar av Themis väns vän
Svar på tråden Skulle ni kunna tänka er att köpa en sådan här? (omröst.)