Inlägg från: Elvira71 |Visa alla inlägg
  • Elvira71

    Bebislängtan

    Träffat mitt livs kärlek och nu kan vi tänka oss en liten sladdis :) Han är 46 och jag 41, har kört på utan preventivmedel ett par månader nu och har mycket sex...nån som har erfarenhet av hur lång tid det kan ta... Jag är ivrig och har alltid haft lätt att bli gravid, har 3 stora pojkar sedan tidigare...det här är spännande verkligen :) Nu ett välordnat och tryggt liv som skulle vara s underbart för ett barn att få dela med oss. Min kärlek har ocjkså barn tidigare så kanske det inte bor vara några fysiska problem för oss, möjligtvis åldern....nån med liknande erfarenhet....

  • Svar på tråden Bebislängtan
  • Elvira71

    Åh önskar jag kunde svara eftersom jag själv väntar som fasen, jag e ju 41 o ha fixerat mig vd att jag e för gammal.....nå slags försvar tror jag,,vi har försökt sedan aug -12... Känner mig bortskämd också som har friska stora pojkar o blir besviken som inte blir gravid, ledsen som sjutton när mensen kommer..tufft o stressen då är säkert inte alls bra för bebisgörande....suck......hoppas nu då....vi har sex varje dag....o igår va jag hos gyn på undsökning o då kunde han se att jag hade ägglossning, hem o gör bebis sa an...håll tummarna!!!

  • Elvira71

    Jag försöker ha sex när jag tror jag har ägglossning, när skidskytte är som äggvita o det stämde också med gynläkarens svar, men oregelbundet ...tur man är så nykär så man vill älska hela tiden ;)

  • Elvira71

    Hey......äl 27 dec o ingen mens ännu......vågar inte testa med rädslan för at mensen e sen o jag blir jätte ledsen....väntar ett tag till...;)

  • Elvira71

    Svårt att. Veta hur ofta msn ska ha sex, jag tror på ofta o vi kör så :) Har bestämt att släppa ÄL räknande o bars mysa på ett tag, kanske det fäster då...... Blir stressad av att försöka ha koll, blir det så blir deg känns bättre just nu annars blir jag så ledsen när mensen kommer. Hopas på att det blir för dig humlan, jag e lite otålig över min ålder , dryga 41, tänk om det inte funkar längre o vi går o hoppas.....

  • Elvira71

    Hållt mig borta ett tag nu men har frtfarande denna längtan som gör att jag pendlar mellan hopp o förtvivlan......nä kanske inte förtvivlan eftersom jag inte längre blir ledsen när mensen kommer..men funrar på om det är för sent för migo bli gravid......41 plus e jag ju o har 3 pojkar som e stora sen tidigare..kanske jag inte behöver fler barn men önskan o längtan e stor......mens 12 feb o haft ägglossning o massa gos sex så nu får vi se...... Det som är skönt är att jag kan fokusera på annat i livet o njuta uan att tänka på bebisfixan hela tiden.....känns bra....hur går det för er andra?

Svar på tråden Bebislängtan