• 3 barns mamma84

    Solstrålarna

    {#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • floppan2008

    Hoppas jag får vara med tråden är som klippt och skuren för mig och alla verkar så trevliga :)

  • 3 barns mamma84
    floppan2008 skrev 2012-12-27 21:16:08 följande:
    Hoppas jag får vara med tråden är som klippt och skuren för mig och alla verkar så trevliga :)
    Tråden är precis som ni/vi är vi ska hålla ihop
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84

    Nu kom mannen hem och vi ska se på (snabba pengar 2) mysigt hehe ..
    Hoppas bara mensen lugnar ner sig så man slipper blöda kraftigt hela natten  nu har det börjat somsagt allt bara bläääh men man ska se pos på detta då kroppen fungerar iaf. 


    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • floppan2008

    Ligger här och vrider mig i menssmärtor ska också kolla film med älsklingen. Ha en bra kväll!

  • MissKaos

    Hittade hit!
    Sitter och spelar onlinespel och kokar datorn.. Sjuk och mens på G.. Det sista är värst!!


    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Pommac

    Ååå vilket fint namn tråden fick! =) Hänger på jag också. Rätt säker på att jag får mens i morgon. Bara vänta och se nu. 

  • Pommac
    MissKaos skrev 2012-12-27 21:27:33 följande:
    Hittade hit!
    Sitter och spelar onlinespel och kokar datorn.. Sjuk och mens på G.. Det sista är värst!!
    Usch, mens och sjukdom är = värst!!! Tänk att man alltid blir dubbelt så sjuk när man har mens! 
  • CA5

    Hallå!

    Rätt ny i den nya tråden, men ni alla verkar så härliga så hänger gärna med här! Ska bli kul att följa alla..

    Jag ska också kolla film med min älskling nu Glad

    Ha en fin kväll allihopa!!

  • CA5

    Nämen "rätt ny i den nya tråden", haha.. Rätt ny i den gamla tråden ska det vara ju! Trötter..

  • floppan2008

    Känner mig helt deppig. Kan inte ens kolla på filmen... Har gått och varit så glad, har haft så starka symtom och verkligen känt mig gravid. Har skojat med mannen att vår lille son ligger i magen och växer. Har tom haft en gravidapp där jag följt min tidiga graviditet. Ja jag är dum i huvudet... Var tvärsäker! Nu känns det så tomt. Har tagit bort mig från gravidappen och mensvärken håller på att göra mig tokig. Fy!

Svar på tråden Solstrålarna