• KESSIE01

    Vill få min turkiska pojkvän till Sverige. Hur gör man?

    Hej!

    Har sedan 1,5 år ett förhållande med en kille i Turkiet och älskar honom väldigt mycket. Jag studerar här och därför passar det bäst om han flyttar hit vilken han också vill. Men jag vill inte gifta mig med honom. Kan han inte komma hit om vi "bara" blir sambo? Hur gör man? 

  • Svar på tråden Vill få min turkiska pojkvän till Sverige. Hur gör man?
  • Tihira

    Han kan väl börja med semester innan ni vet hur framtiden blir

  • KESSIE01
    Tihira skrev 2013-01-06 21:13:19 följande:
    Han kan väl börja med semester innan ni vet hur framtiden blir
    Han har varit här på semester tidigare. Men vill att han ska stanna här på riktigt nu. Vill kunna planera mitt liv med honom. 
  • KESSIE01
    Snow Crash skrev 2013-01-06 22:15:32 följande:
    Nej, här i Sverige ska det inte spela någon roll.
    Skönt.
  • Laa TroosaaLi

    Hej! Jag sitter lite i samma båt som dig. Undrar också hur jag kan få hit min pojkvän från Turkiet. Hur går det för dig ts?

  • KESSIE01

    Vi har lagt projektet på is ett tag nu eftersom han fått ett jobb han vill testa på. :S Önskar dig lycka till!

  • felix le chat
    KESSIE01 skrev 2013-02-19 21:37:25 följande:
    Vi har lagt projektet på is ett tag nu eftersom han fått ett jobb han vill testa på. :S Önskar dig lycka till!

    Så hans intresse för att flytta till sverige svalnade när han fick jobb ?
  • felix le chat
    Gumman81 skrev 2013-02-19 21:58:27 följande:
    Det gör inget, någon måste berätta för idioterna att dom flesta inte vill ha skiten här och att det finns en hel del svenska män att välja mellan.

    Men visst det räckte väl inte med 111.000 invandrare 2012 - varför inte självimportera några negrer till.

    Fy Fan vilka egoistiska jävlar det finns.

    nu är det ju oerhört sällsynt med färgade i just Turkiet ?
    Men vad vet jag, du verkar ju riktigt smart och vet säkert bättre 
  • Tiina80