• M Rosie

    Gravida i Vallentuna/Täby/Stockholm bf mars 2013

    Hej! Jag skulle vilja komma i kontakt med andra gravida med bf runt mars. Jag bor i vallentuna och väntar barn, en liten flicka, med bf 20e mars. Vi har tvillingar sedan tidigare som är födda -07 så det här blir vårt tredje barn. Det skulle vara kul att träffa andra att ha kontakt med, kanske fika etc
      

  • Svar på tråden Gravida i Vallentuna/Täby/Stockholm bf mars 2013
  • hannis

    Vad kul! Jag är gravid med bf 12 mars. Väntar en pojke. Har en son sedan tidigare född -10.

    Vi bor i norra Vallentuna. (Kårsta)

  • hannis

    Bra förutom hemsk foglossning. Väntar på att få basängträning på korallen nu efter att de renoverat där. Förra gången blev det så mycket bättre av det.

    Har börjat nedräkningen på jobbet nu med. 5 veckor kvar att jobba!

  • M Rosie

    Hoppas bassängträningen hjälper! Skönt med nedräkning, jag har 10 veckor kvar. Jag mår hyfsat bra, börjar ju bli lite tungt nu, hormonerna är lite jobbiga osv. Vill bara träffa henne nu. Vi har två tjejer sen tidigare så det blir en riktig tjejliga hemma Såg på din sida att ni har hundar, vilken ras är det? Vi har tidigare haft hund (shapendoes) och ställt ut.

  • Sandra7903

    Även jag bor i Vallentuna och väntar mitt första barn (en flicka) i början av maj. Vilken del av Vallentuna bor du i?

  • M Rosie

    Hej och vad kul med någon från vallentuna! Vi bor i östra bällsta i radhus. Var bor du?

  • Sandra7903

    Vi bor i Uthamra så det är ju ganska så nära. Har du mått bra under graviditeten? Jag har mått bra förutom att jag varit dunder förkyld i tre veckor...det tar på krafterna och energin. BF 20 mars är en bra dag, fyller nämligen år då

Svar på tråden Gravida i Vallentuna/Täby/Stockholm bf mars 2013