• Anonym (annika)

    Någon som ridit en kille riktigt vilt?

    Jag är riktigt vild i sängen. Vissa killar har sagt efteråt att det nästan var obehagligt. En kille jag red av skrek och kved som fan. Samtidigt blir de tända på det fast att de blir råknullade av mig. Men det är min stil i sängen i alla fall. jag menar på take it or leave it jag tvingar ingen att ha sex med mig. Jag måste tänka på att ha det skönt och tillfredtställa mig.

  • Svar på tråden Någon som ridit en kille riktigt vilt?
  • Kolibri12

    Personligen tycker jag att det är viktigt att även killen tycker att det är skönt när vi har sex, inte bara jag. Take it or leave it...tja, om en kille resonerade som du skulle jag tycka att han är en självisk och därmed dålig älskare.

  • KristinaS

    Jag trodde meningen med sex är att båda ska ha skönt och njuta av det?
    Fine alla är olika , men att han kved och skrek det känns ju lite sådär...

  • ni78

    Jag har blivit extremt hårt riden av en tjej medan jag var fast spänd i sängens 4 hörn.

  • carlf
    Anonym (annika) skrev 2013-01-14 20:36:47 följande:
    Jag är riktigt vild i sängen. Vissa killar har sagt efteråt att det nästan var obehagligt. En kille jag red av skrek och kved som fan. Samtidigt blir de tända på det fast att de blir råknullade av mig. Men det är min stil i sängen i alla fall. jag menar på take it or leave it jag tvingar ingen att ha sex med mig. Jag måste tänka på att ha det skönt och tillfredtställa mig.
    obehagligt kan det inte vara, eller jo om pungen får ta hårda stötar, då blir man fan riktigt sur för det gör fan ont. men det kan man lätt själv avhjälpa med att spänna upp sin kropp när man blir avriden, ja o liksom knulla tjejen underifrån. hårt med smärta ska besvaras hårt;)
  • Anonym (Hunter)

    undrar om TS är samma person som tidigare skrivit om sitt vilda ridande, verkar vara något du är extremt stolt över och ständigt vill få bekräftat att du är the wild thing. Tror inte att du är mer speciell än någon annan och de flesta av oss har väl ridit hårt och vild när man och killen varit på det humöret......varför är du så himla besatt av att ständigt få det sagt och upplysa allt och alla om det?

Svar på tråden Någon som ridit en kille riktigt vilt?