• SophieG87

    20-30år och väntar vår/sommar bebis2013 i gbg

    Hej på er som tittat in :)
    letar runt efter göteborgare som är runt 25 år och väntar barn nu till våren eller sommaren.
    som vill följas åt, prata,dela tankar och förhoppningsvis kanske över en fika i verkligheten med :)

    Själv är jag 25 år och väntar mitt första barn till slutet utav maj. jag flyttade till göteborg för några månader sen, och känner inte så många här än, så hade varit roligt att få kontakt med er som också är i samma situation och längtar till sommaren och de som komma skall ;)

  • Svar på tråden 20-30år och väntar vår/sommar bebis2013 i gbg
  • Wallenius

    Jag är 24 år och väntar vårat första barn till slutet av juni!
    Jag följs gärna åt och delar tankar och idéer!

  • SophieG87

    hej vad trevligt :)
    då har du varit på ultraljudet ganska nyligen eller?

    jag är i vecka 22 nu beräknad till den 23:e maj :)

  • Wallenius

    Nej vi väntar med spänning tills ultraljudet den 5e feb:) just nu är jag i v17. Än så länge beräknad till 29 juni.
    Men det måste vart helt otroligt när du var på ultraljudet, jag är lite nervös faktiskt för jag och min sambo vill verkligen inte veta könet så vi är rädda att vi kommer råka se! Men vad tror du, det är svårt att se som "amatör" va?
    Kram

  • SophieG87

    vad spännande! själva var vi så nyfikna att vi inte kunde hålla oss:)
    de var så häftigt att se att de faktiskt ligger någon där inne, och full aktivitet var de med :)
    innan hade jag inte känt av så mycket utav graviditeten, så det var en otrolig lättnad med att se de lilla hjärtat slå och att allt såg bra ut.

    de är jätte svårt att se vad som är vad, men hon går igenom mycket detaljer och berättar vad de är man ser, men att råka se könet är för oss amatörer väldigt svårt, så de behöver ni inte vara oroliga för :) kram

Svar på tråden 20-30år och väntar vår/sommar bebis2013 i gbg