• Anonym (mamman med sorg)

    min älskade bebis

    Vill bara skriva av mig för saknaden av min lilla bebis...

    Jag (34år) sambon (35år) fick våran älskade son för 1.5månader sen, vårt första älskade barn, förlossningen gick bra o tog 4h han kom två veckor för tidigt men han va så underbart vecker, den sötaste lilla älskade bebisen va i världen o världens lyckligaste föräldrar tittade på sitt underverk hela tiden, fick besök o fina bebis saker på bb.. Stannade på bb i 4dagar sedan fick vi äntligen ta hem våran lille pojke till hans nya hem, vi ha köpt så fina saker till honom, 4 dagar efter våran hemkomst kvällen han hade nybadat, jag ammade honom han somnade på mitt bröst, sambon jobbade natt så de va bara vi hemma, jag la honom i hans säng o tittade på honom i 1h typ innan ja somnade vaknade kanske 4h senare o kände att nått va fel(!!!) gick för att titta till min son o där låg han helt blå i ansiktet o andades inte jag fick panik ringde 112 o min sambo grät tog upp honom o bad till gud att jag skulle få min son att vakna igen.. Ambulansen kom men hans lilla liv gick ej o rädda... Jag saknar honom så de gör ont o gråter varje natt, ha blitt sjukskriven sen dess o går hos psykolog men ja tänker på honom enbart honom.. Jag älskar och saknar dig o förstår inte va jag gjort för fel som förlorat en frisk o ubderbar son <3 Elias min älskade unge... Vi älskar dig

  • Svar på tråden min älskade bebis
  • Kallebus

    Men fy vad hemskt!
    Det jag föreställer mig kan nog inte ens komma i närheten av vad du känner nu.
    Tänk om man bara kunde göra något för att allt skulle bli bra igen 

  • HereIcome

    Ord räcker inte till, att beklaga sorgen känns futtigt. Jag förstår att ditt liv kraschat, men jag har ingen aning om hur ont det gör. Det jag vet är att du en dag kommer på nåt konstigt vis ändå orka leva med smärtan.

    Gråt och gå ut i skogen och skrik. Och prata, prata, prata. 

    Många varma kramar. 

  • Snäckan84

    Vid sånna här tillfällen önskar jag att jag hade kunnat trolla bort all din sorg och ge dig din son tillbaka
    Vet tyvärr inte vad jag säga säga mer än att det är så fruktansvärt och jag önskar att sådant här aldrig kunde hända!

  • Anonym (mamman med sorg)

    Känns så jobbigt.. Han ha verkligen vacker o underbar helt frisk o fick bara vara hos oss i 8dagar... Mitt lilla hjärta... Mitt allt. Så jobbigt att se hans säng bäddad o alla hans saker, men jag VILL INTE ta bort de jag vill ha min unge tillbaka jag förstår inte varför varför min bebis :( ?? Vi som längtat o väntat i 9månader fick puss på honom i 8dagar? Varför min älskade Elias? :(

  • msmalin

    Beklagar så din sorg. Det tar tid att klättra upp igen. Du kommer alltid bära med dig kärleken till din son. Jag förlorade min dotter för åtta månader sedan. Det är jobbigt. Varje dag är jobbig. Nu i början får man ta allt minut för minut. Sekund för sekund. Mängder med kramar

  • Furstinna

    Jag beklagar så. Ingen ska behöva gå igenom det ni går igenom.

  • Anonym (mamman med sorg)

    Tack alla!

    vi "väntade" tills den "rätta tiden i våra liv" att skaffa barn d sambon gjort underbar kariär i jobbet allt gått så bra o han tjänar bra pengar o vi ha verkligen redo. Ja skulle ha hemma med honom o allt va planerat o sedan finns han inte mer, :'( ... Mitt liv är verkligen skit o så många frågor kring allt o av närstående men ingen förståden sorgen jag känner i min närhet (förutom sambon) önska att alla ungar fick leva o ingen ska dö de är så fruktansvärt hemskt.. Så jobbigt o jag vet verkligen inte vart ja ska ta vägen. Elias farmor vill att vi ska åka utomlands o rå om varandra men jag vill inte, jag vill va me min Elias... Fyfan allt är så tungt i vardagen... Min mamma va här o städa o tvätta för ja orkar verkligen inte .. Titta bara på bilder på honom gråter mig till sömns... Vaknar mer tårar o drömmer om honom. Våga man bli gravid igen ens?

Svar på tråden min älskade bebis