• Nattiz

    Gravid i Kungälv med omnejd

    Hej!

    Jag väntar mitt första barn 28 mars. Bor i Kungälv.
    Undrar om det finns någon i liknande situation i närheten.
    Hade varit roligt att lära känna andra blivande mammor i områdetGlad

  • Svar på tråden Gravid i Kungälv med omnejd
  • Nattiz

    Hej! Va roligt att fått svar:) Hade nästan gett upp hoppet! Nej ingen bebis än! Var i Kungälv bor ni? Vi bor i centrum. Vet ni vad det blir för sort? Själva har vi valt att vänta tills den tittar ut.

  • Liinda87

    Hej! Här är en till i Kungälv centrum.. Väntar barn nr 2 22:e mars Hur gamla är ni och vart i Kungälv, mer specifikt.. :)

  • Nattiz

    Hej! Kul med en till som väntar barn i Kungälv:) Jag är 28 år och bor vid borgarparken. Var bor ni? Hur gammal är ditt första barn? Min sambo har barn sen innan. Så vi har henne varannan vecka. Hon är sex år:)

  • Anna 795

    Hej, jag är 31 och bor vid gamla torget. Vi vet inte vad det blir, får bli en överraskning! Vet ni?

  • Nattiz

    Då bor vi nära:) Arbetar ni fortfarande? Själv arbetar jag denna vecka med, sen går jag hem på föräldraledighet. Hade varit kul att träffas och ta en fika!

  • Anna 795

    Jag jobbar fram till påsk. Fast är ledig tisdagar! Ska bli så skönt att få vara ledig sen! Vad jobbar ni med?

  • Nattiz

    Hej! Får börja med att ursäkta att jag inte har hört av mig. Men har legat sjuk i över en vecka. Inte så roligt att åka på influensa så fort man går hem på ledighet. Men som tur är har bebisen haft vett och stanna kvar:) Jag arbetar som samordnare på personlig assistans i Partille kommun. Vad arbetar ni med? Någon som fått sin bebis än?

  • Anna 795

    Jag jobbar som förskollärare i Högsbo.
    Ingen bebis än, men nu är jag ledig! Är så skönt!!
    Hoppas den kommer snart, är så trött på att vänta!! :)

  • Liinda87

    Hade helt glömt att kika in.. Nu har lillasyster kommit. :) vår stora är 2år å 2 månader. Jag är 25, snart 26 å bor på västra gatan. Arbetar som förskollärare, men hade bara ett vik i Älvängen innan graviditeten.. Hur går det för er? Kommit några bebisar?

Svar på tråden Gravid i Kungälv med omnejd