• Svar på tråden November bebis 2013
  • Lito

    Hoppar gärna in här! Plussade idag, väldigt svagt men ändå ett plus! :) BF  6 November, andra barnet.

  • Havannas mamma

    Underbart! Grattis! + igår och det är andra barnet för mig också :) BF 4 nov, jag har några MF i bagaget så jag hoppas verkligen att det kommer gå vägen.

  • Lito

    Grattis till dig också! :) Håller tummarna för att det kommer gå bra för oss! Jag har också flera MF bakom mig.
    Hur gammal är ditt första barn?

  • Havannas mamma

    Hon fyllde 3 sista januari, hur gammalt är ditt? Jag hatar att känna denna oro och har lite svårt att ta till mig att jag är gravid, men det kommer väl med tiden :)

  • Älskadelillaliv

    Hej plussade för två dagar sedan och är beräknad den 3 November. Är så himla glad, vi har försökt i 3 år och har haft 2 MF ett -11 sedan det andra -12. Vart precis ett år mellan dessa två och nu äntligen kanske den lille vill stanna också.

    Är 30 och min sambo 31, vi bor i Västerås.

    Hur mår ni tjejer och grattis till era plus  

  • Havannas mamma

    Grattis vad roligt, då håller vi tummarna för att det kommer at gå bra för alla oss. Jag mår rätt ok, är trött, ont i ryggen, lite illamående som kommer och går och de andra vanliga krämperna som kommer med graviditeten, hur mår du själv?

  • Älskadelillaliv

    En så länge molvärk som är värst på nätterna, både i magen och i ryggen. Nattliga kissningar är det också, sover så himla dåligt överhuvudtaget. Trött till tusen, fast  inge illamående än i alla fall.

  • Lito

    Jag håller också tummarna för att det ska gå bra för oss! Att det ska vara vår tur :) Vi har en pojke som är 1 år. Jag har lite ömma bröst och ont i ljumskarna. 

Svar på tråden November bebis 2013