• toolss

    Sex när kvinnan har mens!?

    Nu är det så att min fru vill ha sex när hon har mens men jag vet inte riktigt om jag tycker det är fräsht, Vad tycker ni ?  Eller är det kanske normalt att man har det när kvinnan har mens? 

  • Svar på tråden Sex när kvinnan har mens!?
  • Gemini

    Dra på dig kondom isf och njut. Tjejer är vrålkåta när det är lingonveckan och sexet är asgrymt!

  • toolss

    Jaa! Vi provade faktiskt i duschen det funkade alldeles utmärkt o va inge problem, Kanske är det normalare än vad jag trodde att ha sex under lingonveckan  Har fakiskt aldrig under tidigare förhållanden haft det.

  • Nathalie9111
    Gemini skrev 2013-02-24 23:13:03 följande:
    Dra på dig kondom isf och njut. Tjejer är vrålkåta när det är lingonveckan och sexet är asgrymt!

    Precis! Det är du som går miste om det bästa när du hoppar sexet pga att din fru har mens!
  • jashrinah
    toolss skrev 2013-02-24 23:20:54 följande:
    Jaa! Vi provade faktiskt i duschen det funkade alldeles utmärkt o va inge problem, Kanske är det normalare än vad jag trodde att ha sex under lingonveckan  Har fakiskt aldrig under tidigare förhållanden haft det.
    det är inte något man gör med vem som helst :) var lycklig , din tjej känner sig bekväm med dig =) 
  • Anonym (Lolipoppen)

    Fan va skabbigt, skulle aldrig ha sex med en kille under min period! Och tanken av att bli slickad just då...eew :O

  • loveisblind

    Lol


    Anonym (Lolipoppen) skrev 2013-02-24 23:26:09 följande:
    Fan va skabbigt, skulle aldrig ha sex med en kille under min period! Och tanken av att bli slickad just då...eew :O

  • swedishgirl

    skulle själv aldrig vilja ha sex under den perioden. men mkt för att jag har så jäkla ont så är ju inte kåt direkt.

Svar på tråden Sex när kvinnan har mens!?