• Anonym (Småbarns mamma)

    Min man har haft sex med horor utomlands

    Hur hade ni reagerat? Jag har fått reda på att Detta har hänt upprepade gånger under dom senaste åren.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-12 13:10
    Jag har inte skrivit här på länge för jag skäms. Jag har inte läst alla inlägg.

    Jag har överreagerat big time!!! Det har INTE alls varit horor inblandat vilket jag är glad för, dock har han varit otrogen och vi har en paus nu. Men Jag har lärt mig att inte lyssna på skvaller, se till att ha all info innan man dömer någon och jag ber om ursäkt för mitt snabba inlägg. Man lär sig så länge man lever. Förlåt!!!!! :(

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-12 13:29
    Snälla låt denna tråd dö ut.!

    Min man har inte haft sex med horor och jag känner mig så dum för detta inlägget!

    Förlåt!

  • Svar på tråden Min man har haft sex med horor utomlands
  • dec2010

    Helt ärligt, jag hade sparkat ut honom. Men det är ju jag det..

  • Anonym (so what?)

    Så länge han haft skydd så hade inte jag tyckt att det var så farligt, men jag hade velat vara med

  • hojnas

    Jag hade inte varit glad och mest troligt inte kunnat stanna kvar med honom. All tillit skulle försvinna och jag hade inte kunnat förlåta eller glömma det.


  • dec2010

    Ett tillägg fresten, nu pratar vi väl om sex som skett under er tid tillsammans?

  • YummyMami
    Anonym (Småbarns mamma) skrev 2013-02-25 18:13:37 följande:
    Hur hade ni reagerat? Jag har fått reda på att Detta har hänt upprepade gånger under dom senaste åren.
    Uch blä, jag äcklas av män vilka tycker att man kan köpa en människa likt uppblåsbar barbara!
    Livet liiivet, varje dag något nytt, dyslexiamaniac.bloggplatsen.se
  • Anonym (Småbarns mamma)

    Ja. Levt med varandra i snart 15år och flera barn.. Vet varken ut el in.

  • Anonym (so what?)

    Men TS varför så hemskt? Har du mått dåligt av det under åren?

  • carlf

    Hur har detta gått till, på gemensam semester eller? Vad har han fått ut av det? Kan det vara att han vatt på affärs resa och mött helt andra kulturer men folk där ifrån?

  • Anonym
    Anonym (so what?) skrev 2013-02-25 18:26:17 följande:
    Men TS varför så hemskt? Har du mått dåligt av det under åren?

    Så att så länge ens partner levrr i ovisdhet och inte mår dåligt av beteendet får man göra vad som helst? Och hålla tummarna att det sldrig kommer fram? Och har partnern inte mått dåligt får hon heller inte göra det när hon får veta? Lustigt resonemang!
Svar på tråden Min man har haft sex med horor utomlands