• Anonym

    bi/homo/binyfikna män: Aktiv eller passiv?

    Är du aktiv (vill sätta på) eller passiv (bli påsatt) eller gillar du både och? Är du likadan när det gäller att suga? Dvs om du är passiv med analsex så föredrar du att suga framför att bli avsugen?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden bi/homo/binyfikna män: Aktiv eller passiv?
  • Mr jonsson

    Tänder stort på att rollspela kvinna och suga han riktigt kåt så att han sen kan ta mej en lång stund och få känna satsen pumpas in i mej. Tydligen vill de flesta män bli påsatta än att sätta på.

  • Anonym (.)
    Mr jonsson skrev 2017-05-05 00:13:20 följande:

    Tänder stort på att rollspela kvinna och suga han riktigt kåt så att han sen kan ta mej en lång stund och få känna satsen pumpas in i mej. Tydligen vill de flesta män bli påsatta än att sätta på.


    Sådär brukar det låta från passiva killar, när de har svårt att finna nån som sätter på dem...
  • Mr jonsson

    Jo men det intressanta tycker jag är lockelsen över att få vara passiv. Dvs att efter att alltid varit den aktive i hetrosex och nu få ha sex i en helt ny roll är en ahaupplevelse.

  • Anonym (Man)

    Hade nog önskat vara passiv och blivit påsatt. Sätta på en röv har jag redan gjort om än en kvinnlig - men det bör väl vara samma sak?

  • Anonym (Mr Prefect)
    Anonym (Man) skrev 2017-05-25 10:03:13 följande:

    Hade nog önskat vara passiv och blivit påsatt. Sätta på en röv har jag redan gjort om än en kvinnlig - men det bör väl vara samma sak?


    Ja och nej ;)

    Det är en grym dominanskick att sätta på en kille och att ha en kille åtrå ens kuk (speciellt om man har större kuk)..
  • Mr jonsson

    Har via bodycontact chattat med många snubbar och de flesta vill som jag bli påsatta. Har haft väldigt bra kontakt med flera där kemin och smak passar bra ihop med min med 2 problem återkommer och det är att flera gånger när vi ska träffas så drar de sig ur som om de bara var intresserade av att snacka sex o inge mer. Sen är det nästan ingen som vill knulla hemma hos sig själv men gärna komma till mej.

  • Anonym (.)
    Mr jonsson skrev 2017-06-14 13:08:48 följande:

    Har via bodycontact chattat med många snubbar och de flesta vill som jag bli påsatta. Har haft väldigt bra kontakt med flera där kemin och smak passar bra ihop med min med 2 problem återkommer och det är att flera gånger när vi ska träffas så drar de sig ur som om de bara var intresserade av att snacka sex o inge mer. Sen är det nästan ingen som vill knulla hemma hos sig själv men gärna komma till mej.


    Vill inte heller dra hem nån till egna hemmet innan man vet vad det är för person. Finns ju en o annan knepig människa. Så jag förstår dem. Om du tycker samma, kan ju hotell vara en lösning. Men det är riktigt irriterande om personen bangar ur när man står där med hotellrum...

    Telefonkontakt tidigt o Skype där ansiktet visas brukar jag använda som metod för att få bort oseriösa personer. Sen en fika, en promenad eller käka en pizza nånstans, bara träffas nånstans ute för att stämma av läget (och skippa oseriösa drömmare). Känns allt bra i det läget, kan man nog bestämma vems hem som passar bäst för sex...
  • erikgotland

    Jag är ombytlig. Men föredrar att bli påsatt och suga, känner mig mer bögig då.

  • Mr jonsson
    Anonym (.) skrev 2017-06-14 17:23:56 följande:

    Vill inte heller dra hem nån till egna hemmet innan man vet vad det är för person. Finns ju en o annan knepig människa. Så jag förstår dem. Om du tycker samma, kan ju hotell vara en lösning. Men det är riktigt irriterande om personen bangar ur när man står där med hotellrum...

    Telefonkontakt tidigt o Skype där ansiktet visas brukar jag använda som metod för att få bort oseriösa personer. Sen en fika, en promenad eller käka en pizza nånstans, bara träffas nånstans ute för att stämma av läget (och skippa oseriösa drömmare). Känns allt bra i det läget, kan man nog bestämma vems hem som passar bäst för sex...


    Träffade en snubbe som jag tyckte var lite knepig men jag lät han knulla mej ändå. Det blev ingen höjdar upplevelse men jag är ändå glad att jag släppte till och jag fick med mej en erfarenhet rikare som hjälper mej vidare i mitt sökande. Jag tänkte att jag kanske likt en fjortis skulle få mina känslor kantstötta men så fan heller och nu vågar jag destomer.
  • Anonym (Hej)
    Mr jonsson skrev 2017-06-14 13:08:48 följande:

    Har via bodycontact chattat med många snubbar och de flesta vill som jag bli påsatta. Har haft väldigt bra kontakt med flera där kemin och smak passar bra ihop med min med 2 problem återkommer och det är att flera gånger när vi ska träffas så drar de sig ur som om de bara var intresserade av att snacka sex o inge mer. Sen är det nästan ingen som vill knulla hemma hos sig själv men gärna komma till mej.


    Sj vill ja suga bara
Svar på tråden bi/homo/binyfikna män: Aktiv eller passiv?