• George 1

    Nelly´s i Stockholm förbjuder barn !!!!

    Detta tycker jag är helt OK !
    Har själv barn och tycker inte barn hör hemma i dessa miljöer, Café och Restaurang.
    Precis som det skrivs, håller inte föräldrarna ordning på barnen, det byts blöjor både här och där osv osv.
     Tänk så äckligt det är när blöjan byts och du äter vid sidan eller kommer efter och sätter dig i soffan eller stolen.
    Toan är konstant upptagen av blöjbyten, skitigt och äckligt blir det.
    Barn hör hemma i sitt sköna hem, ute på barnplatsen och i skogen eller annat ställe som är lämpligt för barn.

    Befria Cafér och REstauranger från barn !!!!   

  • Svar på tråden Nelly´s i Stockholm förbjuder barn !!!!
  • RubyRed

    Det ska absolut finnas ställen där barn inte hör hemma. Men man måste, som familj, kunna gå ut och äta ibland.

    Min fyraåring älskar att gå på restaurang och äta! Men sköter han sig inte så tar vi maten med oss och går, punkt slut.

    Tyvärr så är det många föräldrar som inte alls ser att deras barn kanske stör övriga gäster.

    Senast i helgen hade jag en sån mamma med två barn inne på mitt jobb. Barnen hängde på grinden till baren, gick igenom växter, kröp under borden och gick efter mig och min kollega och ställde miljoner frågor. Allt medan mamman satt med näsan i mobilen och kollade Facebook. Tydligen är restaurangpersonal barnskötare med.

    Just då kände jag med att barn borde vara förbjudna i restauranger.

Svar på tråden Nelly´s i Stockholm förbjuder barn !!!!