• blondintjej

    Är jag gravid?

    Nu är det såhär. Jag började med p-piller precis när min mens slutade för en månad sen. Och då räknade jag ut att jag skulle få mens idag, den 16:e. Och har inte fått min mens idag? Min mens har aldrig varit sen. Den har alltid kommit mycket tidigare och ibland på den dagen jag har beräknat. Så jag har lite panik nu. 

    (Jag och min pojkvän hade sex första gången fyra dagar efter att jag börjat med pillrena och eftersom det inte skyddar inom en vecka hade vi kondom då.) 

    Kan det vara så att mensen har skjutits upp några dagar på grund av p-pillerna? Tog det första sockerpillret i torsdags.  

  • Svar på tråden Är jag gravid?
  • carro93

    Jag började blöda på 4 sockerpillret när jag åt p piller, den kommer nog innan måndag skulle jag gissa! Om inte så gör ett test för säkerhetsskull.

  • blondintjej
    carro93 skrev 2013-03-16 22:58:50 följande:
    Jag började blöda på 4 sockerpillret när jag åt p piller, den kommer nog innan måndag skulle jag gissa! Om inte så gör ett test för säkerhetsskull.
    tack för svaret.. behöver lugnas ner. Haha. Surt om jag skulle bli gravid precis när jag börjat ha sex. puhhh
Svar på tråden Är jag gravid?