• wizzer

    Ni som har beställt från Moeders Mooiste..

    Hej!
    Jag har beställt barnvagn från Moeders Mooiste och betalat för hela kalaset, nu får jag inte tag på dem via e-post längre Förvånad Innan jag betalade var de snabba på att svara på mail, fick alltid svar samma dag. I det senaste mailet därifrån fick jag en kopia på min order och information om hur jag skulle betala. Jag betalade i tisdags och enligt banken skulle pengarna finnas hos dem i Holland på onsdagen, har nu mailat två gånger och frågat om pengarna har kommit fram men har inte fått något svar. Hur har det varit för er efter att ni har betalat, fick ni någon bekräftelse eller liknande och efter hur många dagar isåfall?

  • Svar på tråden Ni som har beställt från Moeders Mooiste..
  • Thekajsa

    Jag följer detta. Men betalningar till utlandet kan ta lite längre tid. Jag har själv fört över från Sverige till Holland och det tog mer än en dag. Moeders mooiste är annars ett väldigt populärt och seriöst företag här i Holland. Hoppas de svarar dig snart.

  • Vickan I

    Jag fick svar att de mottagit betalningen och datum för när vagnen skulle skickas. Hade inga problem. En vän har beställt vagn från dem två ggr och varit nöjd med vad jag vet. Men kan kanske varit så att svaren dröjde ngn dag extra när man väl betalt nu när jag tänker efter.

  • wizzer

    Okej, vad skönt att höra att det gått bra för andra. Jag googlade runt en del innan och har bara läst positivt om dem så troligtvis så är det väl inga problem, tyckte det var lite konstigt att de plötsligt blev såå sega på att svara.. Man vill ju inte gärna stå utan både pengar och vagn :)

  • wizzer

    Nu känns det ju väldigt onödigt att jag hann starta denna tråd, MIN VAGN ÄR PÅ VÄG, tjooohoooo! Fick mail alldeles nyss med tracking-nummer och sånt. Hurra!

  • Thekajsa

    Behöver du hjälp med översättning så fråga på ;) har sett att många trackings är på holländska :)

  • wizzer
    Thekajsa skrev 2013-04-12 17:45:27 följande:
    Behöver du hjälp med översättning så fråga på ;) har sett att många trackings är på holländska :)
    Vad snällt, tack :) Än så länge verkar paketet vara kvar i Holland men jag kanske skriver här och frågar om jag inte förstår, google translate blir ju lite konstigt ibland Glad
  • Carolyn with 3

    Jag köpte min Vagn från dem och är helnöjd. Men var lite uppmärksam. Mitt paket färdades snabbare än vad som angavs då jag spårade det. Fick mail om att paket var påväg sent tisdag eftermiddag. på torsdagen hade posten varit här då jag inte var hemma. Men de var som tur var snälla och körde ut den till mig igen på fredageftermiddag. Förutom vagnen fanns i paketet en påse underbart godis och lika underbara kakor. Nu sitter jag här och funderar på om jag ska beställa fler tillbehör till vagnen från dem. Vill man köpa Bugaboo har de helt klart bäst priser på vagn och tillbehör.


    Mamma till 5 gosungar
  • wizzer
    Carolyn with 3 skrev 2013-04-13 22:18:25 följande:
    Jag köpte min Vagn från dem och är helnöjd. Men var lite uppmärksam. Mitt paket färdades snabbare än vad som angavs då jag spårade det. Fick mail om att paket var påväg sent tisdag eftermiddag. på torsdagen hade posten varit här då jag inte var hemma. Men de var som tur var snälla och körde ut den till mig igen på fredageftermiddag. Förutom vagnen fanns i paketet en påse underbart godis och lika underbara kakor. Nu sitter jag här och funderar på om jag ska beställa fler tillbehör till vagnen från dem. Vill man köpa Bugaboo har de helt klart bäst priser på vagn och tillbehör.
    Jaha, oj, får hoppas att det stämmer det som står då, och att jag är hemma! Uppdaterar här när vagnen har kommit :) Men det verkar ju redan som om den kommer tidigare än vad de sa från början, två veckor ungefär var det sagt, om den skickades i fredags så borde den ju dyka upp redan nästa vecka, men vi får se :) 
    Det är en Bugaboo jag har beställt, tyckte också att priserna var bra! När jag mailade och frågade vad de olika sakerna jag ville ha kostade så fick jag dessutom ett billigare pris än det som stod på hemsidan, tror det stod att vagnen kostar 1039 euro och i mailet fick jag förslag på 990 euro, gratis frakt samt 10% rabatt på alla Bugaboo-tillbehör jag valde.. så det var mycket positivt :) 
  • Johro

    Väntar oroligt på min Bugaboo bee3 från Moeders Mooiste... Har gått 2 veckor sedan jag gjorde överföringen... Inte ett pip har jag hört från dom, inget trackingnummer heller har jag fått????... Tidigare svarade dom omgående när jag hade frågor....Inte kul!!!!????

  • Willow333

    Hej, är det någon som kan berätta hur ni gjort när ni betalat för er vagn till MM?
    Jag har fått denna info:
    IBAN: NL68INGB0005300331 , BIC: INGBNL2A , rek tav Moeders Mooiste kinderwinkeland mentioned the order nr on the banktransfer.

    Fattar inte hur jag ska fylla I? Bankgiro/plusgiro/utländsk konto?
    OCR?

    Nån som kan förklara för mig :)

Svar på tråden Ni som har beställt från Moeders Mooiste..