Smulan 82 skrev 2013-09-10 15:47:18 följande:
Jag har gått från 70 b till 70 d men nu känns det som om jag behöver gå upp runt om för bhn känns inte bekväm alls och mina bröstvårtor är större och mina vårtgårdar är mycket mörkare med och nu har naveln börjat peka utåt. Var hos läkaren idag för att jag har ont i ryggen, höfterna och pga humöret han var mycket yngre än mig såg det ut som typ 20 och jag var typ hans första patient ;) kanske inte men han såg så ung ut. han sa bara ät Alvedon och prata med dina tjejkompisar. Heh jaha men jag har inte direkt någon här i England sa jag och vad hjälper det min smärtan i ryggen och höfterna då sa han skaffa en psykolog eller låt mig hjälpa dig få en så skall du se att allt löser sig. Eh jaha sa jag och gick hem. Tror dock att jag är ledsen pga att jag är trött och har ont och att det jag behöver kolla upp är i sådana fall järnhalten. För nu senare på dagen är mitt humör bättre efter jag lyckades sova riktigt gott i en timme, vet dock att chefen inte vill ha mig på jobbet för att hon är rädd om mig men läkaren sa juh att jag kan jobba utan problem morrrrr för det är tvärt emot vad min andra läkare sagt plus sjukgymnasten och jag känner juh själv att varje dag blir tyngre och tyngre! Tror jag lägger ner allt snart o flyttar hem igen känner inte att det är så lätt att vara utomlands just nu känner mig så himla ensam. Hade jag inte haft er här så vet i katten hur länge jag hade orkat. Ni är bäst :)
Tokfrans skrev 2013-09-10 13:20:52 följande:
Hur mycket gick ni upp i bh stolek?
Jag gick från D-DD till E
Min rygg gör inte liiite ont
Mina bröst har vuxit ut G-kupan men omfånget, 80 är det samma. Har inte köpt någon ny BH, tycker att dom är så dyra, ca 600:- om jag ska ha en bra. Vet att det är värt det o kommer nog också få ont i ryggen nu när dom bara blir tyngre o tyngre ^^ Kanske får köra på sportBH.. Vad har ni?