• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Carsten Sommerskovs ljudböcker
  • Mercedez

    Har aldrig hört talas om detta? Är det du som har skrivit dessa?

  • Snus

    Även jag är nyfiken på dessa ljudböcker men har inte lyckats hitta någon svensk recension. När jag hittade denna länk så var jag nog fumlig och är den skyldige till omdömet : rena bluffen , som nu ligger på 100% då endast en röst är gjord. Ledsen för det. Hade inte alla tänkt rösta då jag ju inte hört dem. Finns viss baksida av att ligga i sängen och surfa runt på mobilen. Hoppas fler omdömen dyker upp och att de är bra.

  • förälder82

    Hej
    Inte heller hittat något på svenska om han är bra eller inte. Hur gick det fick du tag på någon mer information eller köpte du skivan? funderar med på att köpa men man vill ju gärna veta om den är bra eller inte.

  • Nerfherder
    förälder82 skrev 2015-09-30 08:14:26 följande:

    Hej

    Inte heller hittat något på svenska om han är bra eller inte. Hur gick det fick du tag på någon mer information eller köpte du skivan? funderar med på att köpa men man vill ju gärna veta om den är bra eller inte.


    FYI 2 år gammal tråd
  • Magdalena03

    Jag har köpt dessa för barn 3-7 år och min dotter älskade dem. När hon hade svårt att sova lyssnad hon på dem. Fungerade jättebra. Stärkte kanske också självkänslan, hon har i alla fall jättebra självkänsla ! Jag är jättenöjd.

Svar på tråden Carsten Sommerskovs ljudböcker