Inlägg från: Anonym (Zyprexa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Zyprexa)

    Mannens manual till kvinnan

    Jag gillar när han är ovanpå för det är så skönt att känna tyngden av hans kropp och bli nedtryckt. Sen finns det en ställning som inte fanns med som alternativ. I denna ligger kvinnan med benen över mannens höfter. Mannen ligger på sidan.

  • Anonym (Zyprexa)
    Hartass skrev 2013-05-03 04:33:47 följande:

    Som lite konservativ så har jag inget spännande att berätta mer än att jag tycker om vanlig sex i en vanlig relation mellan två människor. Röstar nog på ridställningen eftersom jag tycker om själv bestämma takten. Och för att jag inte vill känna mig underst.

    Tänder på om mansloken gnyr och stönar så jag kan få pressa kudden över ansiktet på honom, han skall tigga och be om luft! Jag äger sängen, jag äger handlingarna i akten, jag äger luften han andas! Han är min slav, min tjänare och betjänt! Att ha mig ridande på honom är en löneförmån han skall vara överväldigad över. Tittar han på mig när jag avlägsnar kudden har han en örfil att vänta den lilla stallpojken!! Sätter jag mig i hans ansikte skall ha gråta av lycka och tacksamhet, värdelösa manslem! Han skall dricka min fläder, han skall hålla tillbaka och han skall knipa käft och knulla mig tills jag befaller honom att komma då han skall tömma allt han har att ge i ett glas som han snällt ställer på nattduksbordet innan han bockar och tackar för att avlägsna sig tillbaka till tjänsterummet.

    Som ni förstår är jag dominant, men inte på riktigt, bara på lek      


    Ooooch! Och du hade inget spännande att berätta !?
    Jag tycker din lilla lek låter oerhört lockande. Själv har jag hittills oftast intagit den undergivna rollen, men jag vet att min man har älskat de få tillfällen som jag varit dominant så jag tror baskemej att jag skall försöka jobba på den biten. 
    Kanske skall jag ta på mig skor med höga, vassa klackar och tvinga in klacken i hans mun så att han kippar efter luft men är oförmögen att skrika eller tala till mig. Hans stora uppspärrade ögon vittnar om hans rädsla och hans stora, muskulösa manskropp har förlorat all sin makt.  När jag tröttnat på hans pinsamma gnyende skall jag dra ur klacken ur hans mun och sätta mig över hans ansikte och gnida mitt sköte hårt över hans ansikte samtidigt som jag skrattar åt hans fåniga uppsyn. 
    När jag tröttnat på att gnida ska jag beordra honom att sätta sig i läderfåtöljen som står mitt framför sängen. Han skall få sitta där med benen brett särade men han får inte röra sin kuk.  Jag ligger i sängen och stoppar in en stor vinflaska i mitt hål, juckar  den ut och in tills orgasmen kommer. Hans händer darrar men han vågar inte röra vid sin kuk. Jag noterar att det har runnit sperma från kuken varför jag blir ordentligt upprörd och slänger den svarta skon mot hans kön så han skriker högt av smärta. Jag viskar hånfullt: "du skall aldrig få knulla mig, du duger inte, din kuk är som en liten pojkpitt, klä på dig och försvinn....".
  • Anonym (Zyprexa)

    En annan grej jag gillar är när jag ligger på rygg med brett särade ben. Han sitter ovanpå mig - på min mage - med ryggen vänd mot mitt ansikte.  I denna ställning har han total makt över mitt kön och kan göra i princip vad han vill med det. T ex kan han föra in föremål i mig, daska mig eller dra i mina blygdläppar. För honom, som gillar att se så mycket som möjligt, är detta en fantastisk ställning och för mig är det en härlig känsla av att vara totalt utlämnad.

  • Anonym (Zyprexa)
    Anonym (Tjej) skrev 2013-05-03 13:38:47 följande:
    Jag gillar doggy (båda på knä på säng tex) eller en annan ställning jag inte vet vad den heter men beskriver den såhär:

    Mannen sitter på knä på sängen, kvinnan ligger på rygg i typ missionärställning, med benen på var sin sida av mannen. Kan försöka bifoga en paint-bild Tungan ute

    Ja gör det, den ställningen vill jag titta närmare på!
  • Anonym (Zyprexa)


    Jag gillar en variant på ställningen raden längst ned, längst till höger.
  • Anonym (Zyprexa)
    Anonym (Tjej) skrev 2013-05-03 17:16:36 följande:
    Varsågod, mina paint-skills ska jag inte kommentera... Drömmer hoppas ni förstår ändå. Tänk er då att mannen (som inte har en 3-meterskuk som skulle krävas på den här bilden) är lite närmare kvinnan än vad jag ritat.

    Ja den där ställningen säger jag inte nej till!



  • Anonym (Zyprexa)


    Här kommer den igen, bilden sista raden längst till höger är min favorit.  Nr 1 första raden lockar mig också. Resten ser jobbiga ut, jag är lat.
  • Anonym (Zyprexa)

    Nr 3 första raden skulle jag nog gilla om jag fick ligga ner och inte stå baklänges på händerna. Undrar om det funkar?

  • Anonym (Zyprexa)
    Anonym (kvinna) skrev 2013-05-03 18:13:22 följande:
    gud vilken töntig jävla tråd
    Dö tönt!
Svar på tråden Mannens manual till kvinnan