• viktoriat

    Har du någonsin använt lipovon?

    Har du någonsin använt lipovon? Jag vill använda denna produkt för viktminskning, men ingen information om det. Snälla hjälp!

  • Svar på tråden Har du någonsin använt lipovon?
  • monik

    Aldrig hört talas om den här produkten. Gör en Google för mer information. Personligen föredrar jag idrott och motion!

  • simon11

    Jag tror att denna produkt är känd men det finns ingen information om det. Vad är problemet Viktoriat, varför du använder den här produkten?

  • viktoriat
    denitata skrev 2013-05-17 16:43:10 följande:
    Jag använde Lipovon. Jag är mycket nöjd. Jag förlorade 4 kg av min vikt i 3 veckor. Framgång.
    Kan du dela med dig mer information om hur exakt gör fungerar Lipovon!
  • denitata

    Lipovon verkar genom att undertrycka hunger och ökar ämnesomsättningen. Detta är den huvudsakliga effekten av Lipovon!

  • Zizzy Zimsson
    Bara en varning. viktoriat och denitata är en och samma person, som med sitt knackiga översättningsprogram försöker få folk att köpa en produkt.

    De spammar en hel del andra forum just nu under andra namn, men använder samma koncept.

    En som frågar, en annan som svarar. (Med lika knackigt språk alltid).
  • Zizzy Zimsson

    Usch, Familjelivs forum klarar inte inklistrad text. Jag försöker igen :)

     Bara en varning. viktoriat och denitata är en och samma person, som med sitt knackiga översättningsprogram försöker få folk att köpa en produkt.

    Hen spammar en hel del på andra forum just nu under andra namn, men använder alltid samma koncept.

    En som frågar, en annan som svarar. (Med lika knackigt språk alltid och alltid med nyskapade konton). 

Svar på tråden Har du någonsin använt lipovon?