• Anonym (Linda)

    Underbart sex men min nya kille!

    Har träffat en kille som jag har underbart sex med. Nåt jag speciellt gillar är att han, när vi kör missionären, tar händerna under mina skinkor och håller dem hårt och lyfter upp dom i takt med stötarna. Kraften i stötarna blir helt fantastisk och värmen av hans händer sprider sig i hela nedre regionerna. Världens häftigaste orgasmer får jag då med honom. Solig Har andra provat samma ställning (eller variant av missionären kanske man ska kalla det)?

  • Svar på tråden Underbart sex men min nya kille!
  • pappa76

    Det låter ju skönt för er, bara att fortsätta då i samma takt!
    Tyvärr kommer det att bli tråkigt med tiden om ni ska utöva samma sex alltid, FANTASI!!! 

  • Anonym (Linda)
    pappa76 skrev 2013-05-19 14:34:36 följande:
    Det låter ju skönt för er, bara att fortsätta då i samma takt!
    Tyvärr kommer det att bli tråkigt med tiden om ni ska utöva samma sex alltid, FANTASI!!! 
    Det är klart att vi aldrig har sex på samma sätt. Men denna variant var ny för mig och det var helt gudomligt skönt.
  • Anonym (Linda)
    pappa76 skrev 2013-05-19 15:00:37 följande:
    Jag kan ju bara önska er en fantastisk framtid!

    Tack!Solig
  • Kenneth 523
    Anonym (Linda) skrev 2013-05-19 14:28:45 följande:
    Har träffat en kille som jag har underbart sex med. Nåt jag speciellt gillar är att han, när vi kör missionären, tar händerna under mina skinkor och håller dem hårt och lyfter upp dom i takt med stötarna. Kraften i stötarna blir helt fantastisk och värmen av hans händer sprider sig i hela nedre regionerna. Världens häftigaste orgasmer får jag då med honom. Solig Har andra provat samma ställning (eller variant av missionären kanske man ska kalla det)?

    Bygg på detta med din nya kille. Skit heligt i alla svartsjuka sumprunkare som skriver sin skit. Kör på för fan.
Svar på tråden Underbart sex men min nya kille!