• Anonym (moa)

    kåt hela tiden (tjej)

    Någonting har hänt! Jag och min sambo har varigt tillsammans i 7 år. Vi har en son på 1,5 år.
    Nu senaste veckan så har jag djuriska luster. Allt handlar om sex för mig. Jag går utan trosor från kl 16 när han slutar jobba och hoppas han tar mig snabbt. Alltså vi har sex så fort sonen somnat. Jag är ständigt våt och tar på mig själv 4-5 gånger under dagen.

    Vaknar kåt på natten. Inatt sög jag av honom och fick mig lite mitt i natten :)

    Märker att min sambo börjar tycka att min lust går till överdrift dock :( sitter han vid datan så vill jag suga honom även om han nyss gett mig världens orgasm..

    är jag sexmissbrukare eller vafan är de som händer?

  • Svar på tråden kåt hela tiden (tjej)
  • So much for dreaming

    Hur gammal är du? Jag är ingen expert, men klimakteriet kan säkert ha den effekten på somliga. Någonting har ju rubbat den kemiska balansen i dig, så du kanske kan fundera på om du gjort något annorlunda eller ätit något annorlunda den senaste tiden? Berätta gärna i så fall vad, så ska jag genast dra o handla sen.

  • Anonym (moa)

    Jag är 23 och har tyvärr inte gjort nått speciellt. Du anar seriöst inte vilka sjuka luster jag har! Är rädd att han kommer lessna. Det sjuka är att jag vet inte hur jag skulle bete mig om han sa nej en dag nu.

    Jag har ju sagt nej till honom. Men han får INTE slippa undan en dag. Stackarn...

  • Mizzii

    Ska du ha ägglossning???

    Just vi ägglossningstider kan vissa tjejer (Tex jag) bli överdrivet kåta

       

  • 172

    Senaste veckan skriver du... Återkom när det har pågått i flera år.

  • So much for dreaming
    Anonym (moa) skrev 2013-06-04 13:18:35 följande:
    Jag är 23 och har tyvärr inte gjort nått speciellt. Du anar seriöst inte vilka sjuka luster jag har! Är rädd att han kommer lessna. Det sjuka är att jag vet inte hur jag skulle bete mig om han sa nej en dag nu.

    Jag har ju sagt nej till honom. Men han får INTE slippa undan en dag. Stackarn...
    Alltså om han redan visar tecken på att hans lust börjar svikta så kommer han säga nej förr eller senare. Av erfarenhet kan jag säga att det är nästan (bara nästan!) lika jobbigt att ständigt behöva ha mer sex än man önskar som det är att inte alls få så mycket som man vill ha.

    Så ni kan ju komma att hamna i en knivig situation. Men jag tror du kommer lugna dig igen, det är antagligen bara något tillfälligt. Jag är likadan själv, fast jag är ju man då, men jag kan ha totalt torra perioder då jag inte ens sneglar drömmande på underklädesmodellerna i tidningen, och jag kan ha perioder då jag nästan tänder på allting hela tiden.
  • Anonym (moa)
    Mizzii skrev 2013-06-04 13:20:21 följande:
    Ska du ha ägglossning???

    Just vi ägglossningstider kan vissa tjejer (Tex jag) bli överdrivet kåta

       



    Nej inte det heller... :p
  • Mizzii
    Anonym (moa) skrev 2013-06-04 13:57:01 följande:



    Nej inte det heller... :p

    Helt säker???

    Iaf här vi dessa tiderna så vill gärna maken min sätta ett hänglås på sina kallingar så han slipper sin kärring för ett liiiitet tag då man kan bli extremt suktad efter 6 och bara måste ha flera ggr per dan
    Men har även märkt en större sexlust sen man fick barn av nån jädra lustig anledning  
  • Anonym (moa)
    So much for dreaming skrev 2013-06-04 13:24:58 följande:
    Alltså om han redan visar tecken på att hans lust börjar svikta så kommer han säga nej förr eller senare. Av erfarenhet kan jag säga att det är nästan (bara nästan!) lika jobbigt att ständigt behöva ha mer sex än man önskar som det är att inte alls få så mycket som man vill ha.

    Så ni kan ju komma att hamna i en knivig situation. Men jag tror du kommer lugna dig igen, det är antagligen bara något tillfälligt. Jag är likadan själv, fast jag är ju man då, men jag kan ha totalt torra perioder då jag inte ens sneglar drömmande på underklädesmodellerna i tidningen, och jag kan ha perioder då jag nästan tänder på allting hela tiden.



    lusten börjar väl inte direkt svikta för honom. Han har förut sagt efter graviditet osv att det är torrt och tråkigt. . Nu får han ju ligga hur mycket han vill.

    Jag har dessutom börjat tycka om saker som jag inte gjort förut.. typ analsex har jag aldrig haft. Vilket jag ska ha nu. Han SKA komma i min mun.. (vilket jag inte alls föredrog för 1 vecka sedan)

    Nått händer med mig.. hoppas han orkar med mig.

    Jag fantiserar ju om alla också..typ våra vänner.. våra grannar.. helt sjukt.. kan gå ut i kjol som är jättekort och "glömma" trosor och rensa lite blommor typ när sonen sover middag. Inte för att nån skulle få komma in.. men titta lite lixom..
  • So much for dreaming
    Anonym (moa) skrev 2013-06-04 14:06:46 följande:



    lusten börjar väl inte direkt svikta för honom. Han har förut sagt efter graviditet osv att det är torrt och tråkigt. . Nu får han ju ligga hur mycket han vill.

    Jag har dessutom börjat tycka om saker som jag inte gjort förut.. typ analsex har jag aldrig haft. Vilket jag ska ha nu. Han SKA komma i min mun.. (vilket jag inte alls föredrog för 1 vecka sedan)

    Nått händer med mig.. hoppas han orkar med mig.

    Jag fantiserar ju om alla också..typ våra vänner.. våra grannar.. helt sjukt.. kan gå ut i kjol som är jättekort och "glömma" trosor och rensa lite blommor typ när sonen sover middag. Inte för att nån skulle få komma in.. men titta lite lixom..
    Oh god... Ja det är väl bara att gratulera er båda. Jag kan inte berätta för dig vad det är som händer, men om du själv kommer på det får du som sagt mer än gärna berätta hur du triggade det.  Inte för att jag är direkt missnöjd med sexfrekvensen här hemma, men det finns ju en del saker man skulle vilja införa i den delen av samvaron.
  • Knegen

    Jag tror det helt enkelt beror på solsken, och att du kanske rent av är allmänt lycklig med ditt liv som höjer dina hormonnivåer. Bara att gratulera. Börjar killen klaga så slå honom i huvudet från mig :)

Svar på tråden kåt hela tiden (tjej)