Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

    Tävling – Skönaste tråden på FL genom tiderna

    En tråd tillägnad mig, som fått 2419 ( tvåtusenfyrahundranitton ) inlägg, kan jag annat än må bra !!! 

    En positiv och otroligt härlig tråd som en av FL's mest underbara kvinnor startade,
    nämligen den förtjusande Border.Hjärta

    Det måste vara FL's skönaste tråd sen FL startade. Helt klart. Följ länken nedan, läs tråden, hela, sen skall ni se att jag har rätt.

    www.familjeliv.se/Forum-27-420/m65694837.html
     
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2013-06-12 12:29:50 följande:
    Mitt sjätte sinne säger mig att någon av ANOFs trådar inte kommer att vinna . Även om de borde.
    Mitt sjätte sinne säger mig att "min" tråd kommer att vinna, PM.

    Och det bör den tamejfan göra också.....Gravid
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2013-06-12 13:49:42 följande:
    Haha, självklart gör den det. Du är ju dessutom ödmjuk på gränsen till självutplåning. Samt alltid redo att hjälpa kvinnor i nöd,

    det borde ju räknas det med.

    Jag borde också ha fått en egen tråd tycker jag. Så intelligent, snygg och fantastisk älskare men framförallt ödmjuk, jag är, borde en hyllningstråd vara på sin plats. Men jag får väl nöja mig med kvinnorna trånar efter mig i det tysta.


    Håller jag verkligen med om, PM, likaså att du borda ha en tråd tillägnad dig, det finns det alla gånger någon trevlig Dam som kan fixa. Skulle se illa ut om jag gjorde det, startade en tråd om dig, PM, men du har mitt fulla stöd. Det skall du veta...Glad

    Må din fortsatta dag bli en underbar dag....Solig
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Lowika skrev 2013-06-13 10:59:28 följande:

    Nu är det visserligen en vecka kvar av tävlingen. Men det väller ju inte in seriösa svar direkt. Så vi kanske får en kasse allihop! Förvånad
    I mean buisness, som någon sa, jag har dock för avsikt att skänka priset till den som det bör tillfalla, nämligen den underbara BorderHjärta som startade tråden om mig. Är det någon som förtjänar det...så är det Border.HjärtaFör säkerhets skull länkar jag till tråden på nytt :

    www.familjeliv.se/Forum-27-420/m65694837.html 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    tahira skrev 2013-06-13 12:53:28 följande:
    Jag längtar till jul!!!
    Har det möjligen med mitt deltagande å göra, alltså i i julas då, i bildtråden, tävlingen, där snö skulle ingå ???

    Jag var med i en tävling där jag borde vunnit, jag lämnade ett formidabelt bidrag...men blev lika förbenat utan pris, Tahira, rent för jävligt, om du frågar mig. Fast det kanske kan rättas till nu då.....
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    MrsPenn skrev 2013-06-14 13:39:33 följande:
    Åh... Ja den är ju en riktig feel-good-tråd! Om än egotråd
    Tackar för stödet, Mrs, och jag håller med dig, det är en feel-good tråd i ordets rätta bemärkelse, inte så mycket ego, om ens något, men en skön tråd. Som jag känner på mig kommer ta hem skiten här.

    Tack igen, och ha en underbar kväll, Mrs... Hjärta
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Garbage skrev 2013-06-14 19:58:11 följande:

    He said and left a crying girl...
    Nu...fattar jag.Skål
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    ochHjärta skrev 2013-06-15 21:40:34 följande:
    Alltså. Skulle det inte vara bättre om ni såg till att ha vettig moderering dygnet runt istället för att försöka skriva om hur bra man mår efter att ha varit inne på FL?

    Bara undrar.   
    Det räcker att jag ser att du är inloggad, så mår jag bättre än bra. Du har den inverkan på mig.Hjärta Oavsett eventuell moderering.

    Detta är möjligen en aning off-t, eller inte. Med lite god vilja hänger det ihop med skönaste tråden på FL sen tidernas begynnelse.  
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    ochHjärta skrev 2013-06-16 00:07:21 följande:
    Alltså kan man säga att alla trådar jag skriver i blir väldigt bra?

    Då borde jag vinna alla de otroligt fina Familjelivskassarna. Kul!   
    Vore det upp till mig skulle rubbet tillfalla dig......
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2013-06-16 00:17:49 följande:
    Jag tycker också att det borde tillfalla mig. Undrar vad de innehåller? För FL kan väl inte ge bort tomma kassar med en reklamlogga bara? 
    Jag tror dom, kassarna då, innehåller el-handvispar.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2013-06-16 00:24:40 följande:
    Det kan komma att riktas skadestånsanspråk mot FL om en man skulle vinna den kassen, tror jag.

    Fast nu kommer ju jag att vinna alla femtio elvisparna så det är inget överhängande problem då. 
    Jag håller med dig, och jag hoppas förbanne mig att FAMILJELIV inser att du kommer spara in en ansenlig summa pengar som FAMILJELIV hade fått pröjsa till en sliskig advokat med hämthår i alla skadeståndsprocesser som garanterat skulle bli följden. Den typen av jurister kan suga ut sina klienter i all evighet. 

    Jag tror du kommer få 50 elvispar med tillhörande kasse 2 dagar efter tävlingens slutdatum.

    Grattis på förhand. Slit dom med hälsan. 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-06-16 10:21:32 följande:
    Jag skulle inte vilja vinna en el-visp
    Jo, Trailer, det skulle du visst vilja. Du vet väl va Damerna på FL använder sina elvispar till. Du som inte har nån dildo i köksskåpet....
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-06-16 17:03:30 följande:
    jag vill vinna en el-visp. Du har övertygat mig
    ohyes
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2013-06-16 23:21:02 följande:
    Jag tror att marknadsvärdet är väsentligt högre om jag ska vara ärlig. Minst tolv kronor.

    Men jag vet inte. Vi kommer behöva sätta upp regler för när vi använder kassarna, och på vilka gator. Jag vill känna mig helt unik med kassen, och inte behöva stöta på dig när jag handlar på Hemköp t ex. Det här börjar kännas lite krångligt faktiskt.

    Jag tror jag behåller alla kassarna själv, och om du vill kan du få hyra den för en krona per dag någon gång ibland? Om du inte lämnar tillbaka den i tid kan jag ju alltid skicka Anton på dig. 
    Jag tycker det låter som att jag skulle kunna kräva andelar här, en viss procentuell del av inkomsterna som kassarna kommer rendera i här vore minsann på sin plats.
     
    Men jag vill ha pengarna svart, å försök inte med att du skall betala i natura. Jag vill knulla dig i vilket fall, det här tar vi vid sidan om.....
     
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2013-06-24 13:54:23 följande:
    Inget gnäll nu, era snåla jävlar...

    www.familjeliv.se/Forum-26-175/m70289600.html 
    Trailer trash TT skrev 2013-06-24 12:50:15 följande:
    Anton får min kasse också.HjärtaSkålFlört
    Nu föll ju inte mitt initiativ i god jord eftersom jag fick ta ut 24 komptimmar från mitt kompsaldo, min underbara Trailer,Hjärtamen jag kommer vara dig för evigt tacksam att du ens tänkte tanken här. Puss Kyss.

    Å så vill jag passa på att önska hela FL's REDAKTION en trevlig sommar, gäller framför allt den förtjusande Charlotte, som jag förresten väntar på skall svara på mitt PM jag skickade till denna underbara kvinnan för nån vecka sen. 

    Kram //Anton {#emotions_dlg.flower}



    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    puss skrev 2013-06-26 11:05:34 följande:
    Ärligt, vem VILL HA denna kasse?? Finns det nån som vill ha en?
    Frågan borde vara : Vem vill inte ha en kasse......!

     
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Ermenegildo skrev 2013-06-26 20:41:20 följande:
    Ska jag ha min måste den vara i en färg som matchar mig i övrigt. Jag bär mest cerise. Jag vägrar salvia-grönt, det vill jag bara göra väldigt klart för alla.
    Såvitt jag minns, Ermenegildo, så är din kasse numera min kasse......
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Lindsey Egot NO1 skrev 2013-06-26 23:23:38 följande:
    Du får jag dubbel heja på dig Anton när jag spatserar genom sommar Sverige!
    Det lutar åt det, Lindsey.....{#emotions_dlg.flower}
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    MrsPenn skrev 2013-08-14 13:19:02 följande:
    Jag vill veta hur många kassar som skickades ut och till vilka medlemmar. Dagnabbit!
    Jag fick ingen, fast min tråd var bäst...
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
Svar på tråden Tävling – Skönaste tråden på FL genom tiderna