• Anonym (Stressad)

    Någon som är medlem på Stressklubben?

    Hej!

    Jag undrar bara om det är någon mer än jag som är med på www.stressklubben.se

    Jag blev nyss medlem och gjorde deras tester och fick se att jag låg för högt. Hade varit kul att veta om det är fler som är med och vet mer om dem!

    Tack 

  • Svar på tråden Någon som är medlem på Stressklubben?
  • Anonym (Cami)

    Jag blev medlem häromdan, tycker det är jättebra med testerna och forumet där man kan få direkt stöd och hjälp!

    Vi lever ju i ett sånt stressat samhälle idag, man ska hinna med allt och allt ska var nu nu nu och direkt. Det är väldigt bra att de har gjort en sån sida! Tror att det kommer hjälpa många människor i vårt lilla stressade land! 

  • Anonym (orolig)
    Anonym (Cami) skrev 2013-06-20 09:30:10 följande:
    Jag blev medlem häromdan, tycker det är jättebra med testerna och forumet där man kan få direkt stöd och hjälp!

    Vi lever ju i ett sånt stressat samhälle idag, man ska hinna med allt och allt ska var nu nu nu och direkt. Det är väldigt bra att de har gjort en sån sida! Tror att det kommer hjälpa många människor i vårt lilla stressade land! 
    Jag såg något inlägg i deras forum med ditt namn, det var väldigt intressant läsning så det tackar jag för! Jag är också medlem och jag tycker som du att sidan är jättebra, det är väl vissa saker som måste fixas men det är ju förståeligt nu när sidan är såpass ny som den här. Men det strömmar ju verkligen in folk så vi är ju verkligen inte ensamma med att känna någon form av stress!

    Vart ligger du på stresstestet?

    Kram 
  • Anonym (Stressad)

    Vad roligt att det är fler här som har hittat dit! Känns som ni säger verkligen rätt i tiden, det ska bli spännande!

  • Anonym (tveksam)

    Så jag får väl vara den första att ifrågasätta detta, det är alltså en sida där man ska bli mer avstressad? Det låter ju helt magiskt att kunna läsa sig till sånt på en hemsida, men visst vad vet jag. Det finns väl böcker i samma ämne som då skulle vara mer avstressande?

  • Anonym (Stressad)
    Anonym (tveksam) skrev 2013-06-20 10:07:37 följande:
    Så jag får väl vara den första att ifrågasätta detta, det är alltså en sida där man ska bli mer avstressad? Det låter ju helt magiskt att kunna läsa sig till sånt på en hemsida, men visst vad vet jag. Det finns väl böcker i samma ämne som då skulle vara mer avstressande?
    Det är ju alltid bra att ifrågasätta saker, men det där kändes lite onödigt. Sådana böcker kostar väldigt mycket pengar och du får ingen experthjälp, här kan du ju istället jobba med dig själv på ett helt annat sätt än att bara läsa en bok! 

    Man kan ju alltid testa! 
  • Anonym (tveksam)
    Anonym (Stressad) skrev 2013-06-20 10:13:50 följande:
    Det är ju alltid bra att ifrågasätta saker, men det där kändes lite onödigt. Sådana böcker kostar väldigt mycket pengar och du får ingen experthjälp, här kan du ju istället jobba med dig själv på ett helt annat sätt än att bara läsa en bok! 

    Man kan ju alltid testa! 
    Ja, jag är inte bitter. Får testa och återkomma helt enkelt!
  • Anonym (orolig)
    Scratt skrev 2013-06-20 10:21:12 följande:
    Jag blev medlem idag, bara för att se vart jag hamnade på testet
    Spännande, hur låg du till? 
Svar på tråden Någon som är medlem på Stressklubben?