• Alvii

    Rullstolsbunden förälder.

    Hej jag heter alvina och är 23 år. Jag har en son som snart är 3 månader. När han var 4 veckor gammal drabbades jag av akut pankreatit och fick en epiduralbedövning som smärtlindring, när den sedan drogs uppstod en blödning och jag blev förlamad från midjan och neråt. ( ni kan läsa mer om mitt liv på Alviie.blogg.se ) Jag söker andra rullstolsbundna föräldrar som kan dela med sig om hur ni får livet med barn att gå ihop, jag behöver få lite hopp. Berätta gärna om er själva och hur ni tacklar att inte kunna gå.

  • Svar på tråden Rullstolsbunden förälder.
  • Alvii

    Tack för länkarna! Och tack lottaf , jag blir riktigt glad av att läsa att ni lever normalt trots funktionshinder, jag har svårt att se ljuset bara, jag tänker på när sonen blir lite äldre att jag inte ska kunna sitta på golvet med honom eller något sånt. Tycker du att funktionshindret har slitit på er relation? Eller har ni som blivit starkare tillsammans?

  • Alvii

    För mig spelar det ingen roll vad någon säger och tog du illa upp tirem så ber jag om ursäkt, jag som nyligen skadad känner mig just BUNDEN men det kanske ändras med tiden.

  • Alvii

    Lottaf , ska absolut kika in där! Det du berättar ger mig hopp , tack för det.

Svar på tråden Rullstolsbunden förälder.