• Madde 154

    Farmville 2 grannar sökes...

    Jag älskar spelet farmville och tycker det e kul att spela det men har ett enormt problem! Jag har nästan inga grannar å det gör spelet så "svårspelat"

    Det måste väl vara fler än bara jag som har detta bekymmer och vill ha fler grannar så spelet får ett bättre "flöde"

    Men ingen med denna tråd är att få grannar, man behöver INTE skriva sitt FB namn öppet om man inte vill men ni som är AKTIVA spelare får gärna göra mig som kompis på FB, heter Madde Iqbadboll Persson. Jag skickar å godkänner ALLT som skickas till mig och är så trött att det tar en vecka att föda upp ett djur.

  • Svar på tråden Farmville 2 grannar sökes...
  • Multignutten

    Du kan få gemenskapsgrannar utan att vara vän med dem på FB, kolla längst upp i spelfönstret. Där kan du lägga till grannar, så många som du vill så länge de accepterar din förfrågan.

  • Madde 154
    Multignutten skrev 2013-07-07 17:23:19 följande:
    Du kan få gemenskapsgrannar utan att vara vän med dem på FB, kolla längst upp i spelfönstret. Där kan du lägga till grannar, så många som du vill så länge de accepterar din förfrågan.
    Hjälper inte då ingen är aktiv spelare, har "slängt" jättemånga å de så trött att det inte finns några som kan hjälpa en Gråter
  • Aniiee

    Spela direkt på zynga.com istället. du spelar på samma som ditt fb-konto, ocg du kan lägga till grannar utan att behöva lägga till de på fb =) Jag spelar där.


    Yaoi is the opiate of the fangirls
  • Madde 154
    Aniiee skrev 2013-07-07 17:30:31 följande:
    Spela direkt på zynga.com istället. du spelar på samma som ditt fb-konto, ocg du kan lägga till grannar utan att behöva lägga till de på fb =) Jag spelar där.
    Jaha, men de ja spelar på facebook händer det på zyngas sida å tvärtom?
  • Aniiee
    Madde 154 skrev 2013-07-07 17:33:38 följande:
    Jaha, men de ja spelar på facebook händer det på zyngas sida å tvärtom?
    Ja, absolut.
    Yaoi is the opiate of the fangirls
  • Madde 154
    Aniiee skrev 2013-07-07 17:36:33 följande:
    Ja, absolut.
    Måste prova detta, kanske man kan få sina djur uppfödda utan att slippa vänta en vecka osv :)
  • Madde 154
    Madde 154 skrev 2013-07-07 17:38:16 följande:
    Måste prova detta, kanske man kan få sina djur uppfödda utan att slippa vänta en vecka osv :)
    Va tråkigt detta va, alla hämtingar blir misslyckade, får du samma bekymmer?
  • Aniiee
    Madde 154 skrev 2013-07-07 17:41:12 följande:
    Va tråkigt detta va, alla hämtingar blir misslyckade, får du samma bekymmer?
    Ibland får jag det, när det är högt tryck på server (många som spelar). Testa igen lite senare.
    Yaoi is the opiate of the fangirls
  • Madde 154
    Aniiee skrev 2013-07-07 17:44:00 följande:
    Ibland får jag det, när det är högt tryck på server (många som spelar). Testa igen lite senare.
    Oki, tack så mycket, hoppas ja kommer igång å kunna spela mer aktivt :D
  • Allaheterkarlsson

    Jag kan försöka leta upp dig! Spelar varje dag :) Jag saknar mest en svensk grupp där man kan utbyta erfarenheter med varandra. Finns ju fans-sidor på andra språk men jag fattar inte alltid när det är på engelska :/ 

  • malda1974

    Jag vill gärna ha mer grannar, spelar nästan varje dag vanligtvis flera gånger om dan. skicka ett pm till mig så skickar jag min mailaddress. :)
     

  • MinnaQ
    saymynamebiiatch skrev 2013-10-01 20:37:04 följande:
    Har en fråga ang. farmville2.. Hur får man Yoghurtmejeriet?? Får uppdrag om att sköta 2 st. Men har ju inte fått nån o bygga? 
    Du har säkert löst det vid de här laget men kolla under byggnader i lanthandeln så finns det flera objekt som är gratis som man tar hjälp av vänner att bygga.
  • Meryq

    Har precis börjat spela och jag undrar varför ingen köper varorna i vägkiosken? På Hay day köptes alla varor hela tiden.

  • Aniiee
    Meryq skrev 2015-12-12 19:56:05 följande:

    Har precis börjat spela och jag undrar varför ingen köper varorna i vägkiosken? På Hay day köptes alla varor hela tiden.


    Därför att det inte funkar så. Du går själ till vägkiosken och klickar på det du vill sälja, så får du pengar direkt när du trycker på sälj.
    Why do christians celebrate the birth of a jewish baby on the day of a pagan festival?
Svar på tråden Farmville 2 grannar sökes...