• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Jättesnygg rumpa?
  • Anonym (sommar)
    Grande Rock skrev 2013-07-09 18:20:49 följande:
    svårt att avgöra, tycker inte bilden visar det nå bra
    Tycker det är en ganska tydlig bild bakifrån, men OK. :-P
  • ytrewq

    Nej, inte tillräckligt markerad, den är platt, utdragen och alldeles för vågrätt skuren.

  • Anonym (sommar)
    ytrewq skrev 2013-07-09 18:23:52 följande:
    Nej, inte tillräckligt markerad, den är platt, utdragen och alldeles för vågrätt skuren.
    Jag förstår vad du menar med platt (inte tillräckligt putig), men:

    markerad?
    utdragen?
    vågrätt skuren?
  • ytrewq
    Anonym (sommar) skrev 2013-07-09 18:25:10 följande:
    Jag förstår vad du menar med platt (inte tillräckligt putig), men:

    markerad?
    utdragen?
    vågrätt skuren?
    Det finns ju hur mycket bilder som helst på snygga rumpor, bara att googla. Den här t.ex är ganska fin:

    i50.tinypic.com/i40dif.jpg

    En rumpa ska vara markerad, dvs det ska synas var magen slutar och rumpan börjar. Rumpan på din bild ser ut att hänga ihop med magen, den på min bild ser man var den börjar och slutar. Även plattare rumpor på smalare tjejer kan se okej ut. Den här är inte jättefyllig:

    static2.devote.se/gallery/big/20110127/662dbeeda3cf0c43c1d9b0514967eca6.jpg

    men man ser var den börjar och slutar mer tydligt än rumpan på din bild.

    och om en rumpa är platt eller fyllig så ska den iaf ha en rund form, inte se ut som en fyrkantig kloss där bak med vågräta linjer under.
  • ytrewq
    ytrewq skrev 2013-07-09 18:33:01 följande:
    dvs det ska synas var magen slutar och rumpan börjar
    Rättelse: Det ska synas var midjan slutar och rumpan börjar.
  • Anonym (sommar)
    ytrewq skrev 2013-07-09 18:33:01 följande:
    Det finns ju hur mycket bilder som helst på snygga rumpor, bara att googla. Den här t.ex är ganska fin:

    i50.tinypic.com/i40dif.jpg

    En rumpa ska vara markerad, dvs det ska synas var magen slutar och rumpan börjar. Rumpan på din bild ser ut att hänga ihop med magen, den på min bild ser man var den börjar och slutar. Även plattare rumpor på smalare tjejer kan se okej ut. Den här är inte jättefyllig:

    static2.devote.se/gallery/big/20110127/662dbe...

    men man ser var den börjar och slutar mer tydligt än rumpan på din bild.

    och om en rumpa är platt eller fyllig så ska den iaf ha en rund form, inte se ut som en fyrkantig kloss där bak med vågräta linjer under.
    Jag tror jag förstår dig... du menar på att den är  för platt och att kontrasten mellan midja och skinkor är för dålig?

    Men jag tycker inte den är så jätteliten ändå, eller?
  • ytrewq
    Anonym (sommar) skrev 2013-07-09 18:35:53 följande:
    Jag tror jag förstår dig... du menar på att den är  för platt och att kontrasten mellan midja och skinkor är för dålig?

    Men jag tycker inte den är så jätteliten ändå, eller?
    Ja.

    Nej, men det är inte storleken som avgör om en rumpa är snygg eller inte. De flesta överviktiga kvinnor har stora rumpor, men det innebär inte att deras rumpor är snygga.
  • sextiotalist

    Som kvinna vill jag nog hellre ha en rumpa som ser ut som i Ts än en putrumpa som i en av länkarna. Jag hade nog gjort allt för att dra in den och platta till den om jag hade en sådan putrumpa

  • Anonym (sommar)
    ytrewq skrev 2013-07-09 18:37:31 följande:
    Ja.

    Nej, men det är inte storleken som avgör om en rumpa är snygg eller inte. De flesta överviktiga kvinnor har stora rumpor, men det innebär inte att deras rumpor är snygga.
    Tänkte väl mer på att en liten rumpa kanske inte heller är så snyggt. Hur skulle du ranka hennes skinkor, storlek och fasthet, utifrån bilden?
Svar på tråden Jättesnygg rumpa?